Announcement

Collapse
No announcement yet.

Erfaring med bilradiospesialisten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Erfaring med bilradiospesialisten?

Hei

Vurderer og sende bilen inn til bilradiospesialisten for å få bygget om til 2 stk 6,5" i dørene framme i min opel omega b sedan. Noen som har brukt dem før og kanskje har bilder og erfaringer og dele? Dem sa at når dem bygger så bruker dem bare mdf og bruker døren som kasse som da er et pluss. Men skulle gjerne hatt noen innspill og kanskje noen bilder fra noen her
    - Opel Astra Turbo -
    - Jl audio 13w7 -

Originally posted by JL Audio 13w7 View Post
    Hei

Vurderer og sende bilen inn til bilradiospesialisten for å få bygget om til 2 stk 6,5" i dørene framme i min opel omega b sedan. Noen som har brukt dem før og kanskje har bilder og erfaringer og dele? Dem sa at når dem bygger så bruker dem bare mdf og bruker døren som kasse som da er et pluss. Men skulle gjerne hatt noen innspill og kanskje noen bilder fra noen her
    Det fins flere bilradiospesialister. Hvis det er i Trondheim du leter etter instalasjonshjelp, hadde jeg foreslått www.PlanetHifi.no
    Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
    Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
    post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

Comment

Er i sandnes/stavanger området
      - Opel Astra Turbo -
      - Jl audio 13w7 -

Comment

Hadde foreslått til deg og ta turen til østlandet å fått audioart til å gjør det. Ellers ville jeg egentlig prøvd selv?

Bilradiospesialisten er ikke noe jeg ville gitt penger til.
        Tor Martin Ølberg
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Sist jeg hadde noe med bilradio"spesialisten" å gjøre så var det en kamerat som hadde fått installert anlegg hos dem (Bergen),

De hadde solgt ham bra produkter men underdimensjonert strøm på det GROVESTE, jeg sendte han tilbake for å klage og da påsto de at det gjorde ingenting pga de hadde koblet på en 1farad kondensator..

Comment

Originally posted by tmolberg View Post
            Hadde foreslått til deg og ta turen til østlandet å fått audioart til å gjør det. Ellers ville jeg egentlig prøvd selv?

Bilradiospesialisten er ikke noe jeg ville gitt penger til.
            kan ikke bare ta turen til deg da?

Comment

Joda for all del, hvis du vil at jeg skal prøve så. Derimot så gir jeg deg ingen garanti på at det blir dritt lekkert eller noe som helst.
              Tor Martin Ølberg

Comment

Du kunne kanskje sendt ca pris du skulle hatt på pm for den jobben?
                - Opel Astra Turbo -
                - Jl audio 13w7 -

Comment

Meg? Så lenge du betaler material så eg jeg fornøyd Menne la meg først bli ferdig med dørene mine først. Men ta også hørr me Ketil Skei, han kan det å bygge om biler
                  Tor Martin Ølberg

Comment

jammen det hørtes jo veeldig lovende ut aaner ikke hvem ketil skei er :S
                    - Opel Astra Turbo -
                    - Jl audio 13w7 -

Comment

Han som eier og driver AudioArt på østlandet. Har bl.a bygget om Citroen C4en til Andreas Henriksen. Ligger et bilde ute på facebook som jeg har tatt. Meget snasen bil. Ellers har han også bygget om en bmw 7 serie.

Men du får nesten se hva du gidder å gjøre egentlig. Hvis ikke så er ikke bilradiospes. langt unna. Men såvidt jeg vet så jobber de sjeldent eller meget lite med glassfiber.
                      Tor Martin Ølberg

Comment

Ja har hørt pris og alt på bilradiospesialisten og de skulle ha 1500-2000 per dør. Også kom de til og bygge alt i kun mdf, men vet ikke hvor pent det blir.
                        Har jo sett prosjekt tråden din og syntes det så ut til at det ble meget pent
                        - Opel Astra Turbo -
                        - Jl audio 13w7 -

Comment

Helt ok egentlig. Hva slags bil er det du har? Golf 3 er relativt simpel og bygge om mtp dørene.
                          Tor Martin Ølberg

Comment

er omega b slik vinje har bare det er sedan
                            - Opel Astra Turbo -
                            - Jl audio 13w7 -

Comment

Sender deg PM.
                              Tor Martin Ølberg

Comment

Working...
                              X