Announcement

Collapse
No announcement yet.

focal frontsett+bak og audison forsterkere hvilken spiller??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• focal frontsett+bak og audison forsterkere hvilken spiller??

har focal rundt om og audison lrx forsterkere. hvordan spiller henger bra med i denne sammenheng?
    har i dag en pioneer p88RS som har gått helt bananas.

vil ikke ha lys lyd men gjerne litt mere "mørk" og punchy... vet kanskje at focal er feil der men uansett er dette jeg har nå

Kjøp P88RS-II isteden da. Mener at Pioneer har litt mørkere/"varmere" lyd, mens Alpine har etter min erfaring klarere/hardere lyd (ikke negativt ment).
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Originally posted by TakeTheTime View Post
      Kjøp P88RS-II isteden da. Mener at Pioneer har litt mørkere/"varmere" lyd, mens Alpine har etter min erfaring klarere/hardere lyd (ikke negativt ment).
      hahaha nei er fælt å si det men er drita lei pioneer. de starter med å slite med å spytte ut cdene og til slutt vil de motoriserte frontene ikke åpne seg engang.
      har hatt 3 stk dette har skjedd med. men kun 1 som ikke åpner seg og det er p88en jeg har nå.
      maks irriterende

Comment

visst du er dritalei pioneer så er det bare å kjøre på med alpine vel?

kenwood sine spillere er det folk som mener er bra. ikke vet jeg, men jeg forbinder kenwood jeg med kjøkkenutstyr osv..

Comment

Ja, Alpine er jo et meget godt valg også. Jeg liker egentlig lyden i de bedre, men kjøpte P88RS-II for alle justeringsmulighetene (god lyd også da)...
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

hvilken alpine spiller anbefaller dere?

trenger mye volt ut på linjeutgangene og delefilter på alle sammen, eq ipod osv er ikke så farlig

Comment

cda-9887r f.eks. mulig å få til 3500,- mange plasser nå har jeg sett.

Comment

Working...
              X