Fordi HT25 er en grusomt ræva diskant som markedsføres som BRA. Space 1-diskanten er en omtrent like dårlig diskant som markedsføres som enda bedre. Godt mulig de ikke spiller så verst om man deler dem aktivt med brattere slope og enda høyere enn i de passive delefiltrene, men de er jo uansett ikke bra til formålet de selges for.
Midbassene i HSK163 og MLK165 spiller veldig bra, syns jeg.
Når det finnes så mye annet, ser jeg ingen grunn til å velge Hertz. Jeg kjøper det hvertfall aldri igjen, kanskje med unntak av HL70, som faktisk låter fint i mine ører.
Ht25 er grusomme diskanter i mine ører, kjøpte vell dem av deg miniboom?
Snakker du om GZ-settet jeg skal ha nå, eller er det Hertz du mener?
Hertz ja
Aldri hørt GZ frontsett, annet en de fulltonene i integran til Stig Masdal, de låt jo ikke så vakkert og skulle sikker ikke det heller. Men de ga meg i det minste en solid hodepine
Aldri hørt GZ frontsett, annet en de fulltonene i integran til Stig Masdal, de låt jo ikke så vakkert og skulle sikker ikke det heller. Men de ga meg i det minste en solid hodepine
Godt å høre. Ja, har hørt de jeg også, men det var 10x 8" fulltoner så jeg føler ikke at jeg kan sammenligne noe med det.
Jeg vil anbefale deg å ta en titt på Helix E52C. Det er vel det beste jeg noengang har hørt i forhold til pris.
Det passer i a4 mtp dybde og størrelse på magnet.
Comment