Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvis du måtte kjøpe 4"-komponentsett, hvilket hadde du valgt?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvis du måtte kjøpe 4"-komponentsett, hvilket hadde du valgt?

Hey folks!

Må jo ha litt lyd i lånebilen min, og siden de originale høyttalerne er sprengt
    så blir det nytt frontsett i bilen - og det er desverre bare plass til 4" i den...
    Kan ikke modde noe, så da må det bli sånn. Har sett meg ut noen alternativer:

DLS Reference PS4
    Ground Zero GZRC 10X
    Audio System RADION 100
    Audio System MX100 Plus

Noen av disse som ville vært noe?
    Budsjettet er "så lavt som mulig",
    men noen som har bedre forslag?

Takker!
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

hvis det er den a4'n du skal sette inn sett i så er det plass til 5,25" sett der, trenger bare en adapterring.

En slik f.eks http://www.elutstyr.no/product_info....oducts_id=1492
    Thomas RS - Absolut A4

Team dynaBel

Comment

Originally posted by RusTy^One View Post
      hvis det er den a4'n du skal sette inn sett i så er det plass til 5,25" sett der, trenger bare en adapterring.

En slik f.eks http://www.elutstyr.no/product_info....oducts_id=1492
      Jau, det er A4'en - 1999 årsmodell. Du er sikker på at det er plass? Ser veldig trangt ut der, høyttaleren sitter jo i dørtrekket...
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Hadde det GZ settet tidligere, byttet det bort etter 2 uker.
        Var ikke noe særlig.

Ville gått for Audio-System og da Radion om budsjett tillot.

Comment

http://transmedia.mystore.no/ds_prod...oducts_id/2041
          5 1/4" skal gå ja..

Comment

Greit nok at det er en del billigere på Transmedia,
            men har på følelsen at Elutstyr er noe raskere.
            Så da får jeg bestille ett par overganger da,
            får man på originale griller utenpå da!?

Tenker jeg skal teste Dynabel 5.25" da,
            også kanskje kjøpe en Alpine 9880r e.l.
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

kan se om jeg har bilder av det hjemme, når jeg kommer hjem fra jobb etterpå. brukte slike ringer selv før. ellers så har jeg dør trekk som er bygd om til 6,5" stående
              Thomas RS - Absolut A4

Team dynaBel

Comment

Transmedia tar iblant tid ja, slang inn link mest for å bekrefte.

Dynabel når du kan få et av disse merkene i samme prisklasse?:
                SPL Dynamics, Phoenix Gold, Helix, Audio-System, Hertz

Comment

Originally posted by Johan View Post
                  Transmedia tar iblant tid ja, slang inn link mest for å bekrefte.

Dynabel når du kan få et av disse merkene i samme prisklasse?:
                  SPL Dynamics, Phoenix Gold, Helix, Audio-System, Hertz

www.dreamtm.no har billig spl dynamics, hørte de i en 240, å de låt ikke så ille
                  Lars Ole Spitalen
                  bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
                  anlegg: DD, mtx, kenwood
                  skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

Comment

TTT: Det er bare midlertidig du trenger de høyttalerene? For det var bare lånebilen du skulle ha det til?
                    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Om det er plass til 5,25" med overganger, kan du vel bare pelle ut de du har i andre bilen så lenge den er av veien?
                      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Originally posted by ugn View Post
                        TTT: Det er bare midlertidig du trenger de høyttalerene? For det var bare lånebilen du skulle ha det til?
                        Nei de skal forbli i bilen, er moren min sin bil og hun ønska seg nye høyttalere i utgangspunktet - men vil bruke så lite som mulig på det.
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Aha, har noen Infinity Kappa Perfect 5 1/4" som jeg ikke bruker, du kunne fått lånt de gratis til bilen ble fiksa hvis det bare var midlertidig
                          Men ser man det ja, får i oppdrag å fikse litt bedre lyd i familievogna til Mor.. Må være beviset på at man gjør noe riktig da
                          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Originally posted by ugn View Post
                            Aha, har noen Infinity Kappa Perfect 5 1/4" som jeg ikke bruker, du kunne fått lånt de gratis til bilen ble fiksa hvis det bare var midlertidig
                            Men ser man det ja, får i oppdrag å fikse litt bedre lyd i familievogna til Mor.. Må være beviset på at man gjør noe riktig da
                            God lyd i de da? Kunne evt. kjøpt de av deg? Du bor jo i nærheten også (?)
                            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Har DLS Refrence 5,25 liggende hvis du vurderer DLS, låter ikke værst altså.
                              Men jeg har fjernet 2 av feste ørene på midbassen, skulle ikke ha all verden å si, kan sikkert få det høvelig billig

Comment

Working...
                              X