Litt usikker på om jeg skal selge, planen var å sette de i bilen til dama.. De er ikke direkte pene lenger heller.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hvis du måtte kjøpe 4"-komponentsett, hvilket hadde du valgt?
Collapse
X
-
Originally posted by Elutstyr2 View PostDet er dessverre ikke alt av 5.25" du får plass til i a4. Du har begrensninger mtp dybde og spesielt magnetstørrelse.¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Jeg har både adaptere og Hertz DSK 130 og ESK 130 på lager. Send meg en PM, hvis interesseMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
-
Originally posted by Bilstereosenteret.no View PostJeg har både adaptere og Hertz DSK 130 og ESK 130 på lager. Send meg en PM, hvis interesse
Originally posted by Elutstyr2 View PostPioneer TS-C131PRS passet ihvertfall ikke.
Har montert følgende i a4 før :
Hertz HSK130 (gamle typen), ESK130, DSK130
Pioneer TS-E130
Div Fusion¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Comment
-
Hvorfor er Hertz uaktuelt?Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Joa, det SER fint ut - men er det absolutt ingen som har noen formening om lyden?
Har ikke fått noe særlig god "rating" HER - men vet ikke om jeg skal ta det så seriøst...
Originally posted by GENEXXA View PostHvorfor er Hertz uaktuelt?
- dessuten har jeg hørt Hertz i Miniboom sin bil og jeg likte ikke lyden noe særlig.
Originally posted by Dammed View Postum, må nesten spør: får du lov å bytte høyttalerne i lånebilen?
Og det gz settet så fint ut det.Originally posted by halseth View Poster moren til TTT sin bil¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Comment
-
Kan gjøre et skikkelig kupp på Tempo 4" coax her:
http://www.diymobileaudio.com/forum/...aler-cost.html
Godt du ikke går for Hertz i alle fall!
Comment
-
Fordi HT25 er en grusomt ræva diskant som markedsføres som BRA. Space 1-diskanten er en omtrent like dårlig diskant som markedsføres som enda bedre. Godt mulig de ikke spiller så verst om man deler dem aktivt med brattere slope og enda høyere enn i de passive delefiltrene, men de er jo uansett ikke bra til formålet de selges for.
Midbassene i HSK163 og MLK165 spiller veldig bra, syns jeg.
Når det finnes så mye annet, ser jeg ingen grunn til å velge Hertz. Jeg kjøper det hvertfall aldri igjen, kanskje med unntak av HL70, som faktisk låter fint i mine ører.
Comment
Comment