Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvis du måtte kjøpe 4"-komponentsett, hvilket hadde du valgt?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Miniboom View Post
    Fordi HT25 er en grusomt ræva diskant som markedsføres som BRA. Space 1-diskanten er en omtrent like dårlig diskant som markedsføres som enda bedre. Godt mulig de ikke spiller så verst om man deler dem aktivt med brattere slope og enda høyere enn i de passive delefiltrene, men de er jo uansett ikke bra til formålet de selges for.

Midbassene i HSK163 og MLK165 spiller veldig bra, syns jeg.

Når det finnes så mye annet, ser jeg ingen grunn til å velge Hertz. Jeg kjøper det hvertfall aldri igjen, kanskje med unntak av HL70, som faktisk låter fint i mine ører.
    Ht25 er grusomme diskanter i mine ører, kjøpte vell dem av deg miniboom?

Comment

Ser ut til at det blir Ground Zero, og det passer meg fint - for jeg har alltid lurt på hvordan GZ låter. Forhåpentligvis blir min mor fornøyd.
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Si ifra hvis du drar sørover med bilen en gang. Veldig nysgjerrig på hvordan de spiller.
        Mvh. Damir

Comment

Originally posted by halseth View Post
          Ht25 er grusomme diskanter i mine ører, kjøpte vell dem av deg miniboom?
          Ah, så godt det ikke bare er meg og alle andre som har hørt dem. :P

Demper du dem 10-12dB er det overlevbart, syns jeg, men knapt nok det... Ødelegger musikkopplevelsen!

Comment

Er ikke HT25 de du kunne drepe sauer med eller no?
            Tor Martin Ølberg
            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Originally posted by Miniboom View Post
              Ah, så godt det ikke bare er meg og alle andre som har hørt dem. :P

Demper du dem 10-12dB er det overlevbart, syns jeg, men knapt nok det... Ødelegger musikkopplevelsen!
              (u)heldige dere er da hører forskjell på sånt! har ikke sånne "kvalitets" hørsel når det gjelder lyd

Comment

Originally posted by Dammed View Post
                Si ifra hvis du drar sørover med bilen en gang. Veldig nysgjerrig på hvordan de spiller.
                Det skal jeg gjøre, Damir! Jeg skal jo sørover når jeg skal hente bilen min i Kristiansand. Ringer deg jeg

Originally posted by puma View Post
                (u)heldige dere er da hører forskjell på sånt! har ikke sånne "kvalitets" hørsel når det gjelder lyd
                Hehe, de fleste ville nok hørt forskjell på de Hertz'ene og f.eks. Peerless V-line diskantene (inkludert deg!)
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Originally posted by tmolberg View Post
                  Er ikke HT25 de du kunne drepe sauer med eller no?
                  Hahaha!
                  Jeg må nesten handle noen sånne bare for teste føler jeg
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

Comment

Uff, gi pengene til meg så skal jeg mekke noen diskanter til deg som er bedre
                    De er virkelig dårlige.

Men det som er litt gøy, jeg har en kompis som har slike i bilen og han syntes de låter nyyydelig.
                    Så det er sikkert smaks sak NOT

Comment

Gi dere med OT nå guttær!

Originally posted by Stianuno View Post
                      Uff, gi pengene til meg så skal jeg mekke noen diskanter til deg som er bedre
                      De er virkelig dårlige.

Men det som er litt gøy, jeg har en kompis som har slike i bilen og han syntes de låter nyyydelig.
                      Så det er sikkert smaks sak NOT
                      Snakker du om GZ-settet jeg skal ha nå, eller er det Hertz du mener?
                      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

OT? = On topic?
                        Tor Martin Ølberg
                        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Originally posted by neptyr View Post
                          Hahaha!
                          Jeg må nesten handle noen sånne bare for teste føler jeg
                          Bare å si ifra, har et par liggende løs her
                          Mvh
                          Pål Andréas Bryng
                          Bilstereosenteret.no
                          Vi forhandler bl.a.:
                          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Originally posted by TakeTheTime View Post
                            Gi dere med OT nå guttær!

Snakker du om GZ-settet jeg skal ha nå, eller er det Hertz du mener?

Hertz ja

Aldri hørt GZ frontsett, annet en de fulltonene i integran til Stig Masdal, de låt jo ikke så vakkert og skulle sikker ikke det heller. Men de ga meg i det minste en solid hodepine

Comment

Originally posted by Stianuno View Post
                              Hertz ja

Aldri hørt GZ frontsett, annet en de fulltonene i integran til Stig Masdal, de låt jo ikke så vakkert og skulle sikker ikke det heller. Men de ga meg i det minste en solid hodepine
                              Godt å høre. Ja, har hørt de jeg også, men det var 10x 8" fulltoner så jeg føler ikke at jeg kan sammenligne noe med det.

Originally posted by tmolberg View Post
                              OT? = On topic?
                              Heeuu.... Ok da.
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Jeg vil anbefale deg å ta en titt på Helix E52C. Det er vel det beste jeg noengang har hørt i forhold til pris.
                                Det passer i a4 mtp dybde og størrelse på magnet.

Comment

Working...
                                X