Announcement

Collapse
No announcement yet.

problemer med posten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

har ingen anelse, ment som en spøk så jeg har ikke lagt så mye tanke i det.

Comment

Originally posted by berniebp87 View Post
      TTT: Har opplevd at posten har rotet i det siste, sikkert mange ferievikarer nå for tia.
      Ok. Hadde jeg skrevet noe her? Ble det sletta av en eller annen moderator?
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

sliter med flere ting ang posten:

1: når jeg får pakker er det 50/50 om de faktisk kommer til meg eller ender opp på en ganske lik adresse i midt norge. Dette uavhengig om det er handskreven eller datalapp på pakken..
        2: Når jeg sender eller mottar en pakke kan det ta en uke eller mer om jeg leverer den her hjemme før den er på terminalen i byen. Dette er utrolig kjipt da den heller ikke er sporbar i den perioden landposten har den
        3: sms systemet til posten fungerer ikke eller er dårlig. Får ofte beskjed om at sms er sendt, men ingen motatt hos meg. Flere jeg sender til sliter med det samme, mobil er ikke blokket for reklame.. Samme gjelder når vi sender via EDI post på jobb...

MEN, uavhengig av problemene, så tror jeg ikke det er en annen lik total leverandør av pakker og brev som fungerer bedre/er billigere....

Så lenge man har sporingen på pakkene er man somregel safe..

Comment

Originally posted by TakeTheTime View Post
          Ok. Hadde jeg skrevet noe her? Ble det sletta av en eller annen moderator?
          Ren gjetting, men kan det være at han mener "tilbake til topic"?
          Uansett så står forkortelsen for "ting tar tid". Men i den sammenhengen ble det bare rent ulogisk.
          Runar E. Olsen ~ Moderator
          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Originally posted by GENEXXA View Post
            Ren gjetting, men kan det være at han mener "tilbake til topic"?
            Uansett så står forkortelsen for "ting tar tid". Men i den sammenhengen ble det bare rent ulogisk.
            Åja, bare registrerte TTT som folk ofte skriver til meg jeg ("Take The Time") - tenkte ikke over at det kunne være noe annet. Sorry OT

Edit: Slett gjerne disse postene.
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

eneste problemet jeg hadde var pakken min kom på et annet postkontor enn vanlig når jeg bodde i Stavanger (fortsatt i nærheten). Men ellers så har jeg aldri hatt problemer med posten.
              Mvh. Damir

Comment

Jeg har dårlig erfaring med sånne små B-post pakker, 2 av 2 har IKKE kommet frem.
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

ett alternativ er JetPak eller ett annet uavhengi selskap, da slipper man styret med å levere på postkontoret, kan bestille henting og frakt til flyplass og levering store deler av døgnet, i hvertfall med JetPak. prisen er jeg usikker på men er nok vesentlig dyrere enn posten
                  Ørjan Nicolaisen
                  Volvo V70 -Mosconi - JBL - Alpine

Comment

Jauda.
                    Posten kuker det til.....

Originally posted by Sporings nummer
                    Sendingen er sortert og videresendt
                    22.07.2010 06:01 0024 OSLO
                    Sendingen er blitt feilsendt. Den er nå videresendt til riktig adressested
                    21.07.2010 15:06 4068 STAVANGER
                    Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt
                    21.07.2010 11:18 4068 STAVANGER
                    Sendingen er sortert og videresendt
                    20.07.2010 08:11 0024 OSLO
                    19.07.2010 19:06 4068 STAVANGER
                    Sendingen er blitt feilsendt. Den er nå videresendt til riktig adressested
                    19.07.2010 09:31 4301 SANDNES
                    Sendingen er ankommet Sandnes postkontor
                    16.07.2010 13:32 4301 SANDNES
                    16.07.2010 09:37 4068 STAVANGER
                    Sendingen er innlevert til terminal og videresendt
                    15.07.2010 19:38 0024 OSLO
                    Sendingen er innlevert på postkontor
                    14.07.2010 16:36 2260 KIRKENÆR
                    Link: http://sporing.posten.no/sporing.html?q=SM166076078no

Jaujau

Får se om den kanskje dukker opp i Tromsø i morgen, eller tilbake til Stavanger?
                    Kunne likså godt har sendt den pakken med en tysk sykelist, for det hadde sikkert gått kortere tid.
                    Last edited by GENEXXA; 23-07-2010, 16:25.
                    Runar E. Olsen ~ Moderator
                    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

skriv med blokkbokstaver gutter og jenter. I alle fall postnummer og post sted. Men den pakken der er drøy... Rart at de ikke fanger den opp manuelt og endrer adressen.
                      Mvh. Damir

Comment

Haha, åndssvakt at den pakka har blitt sendt frem og tilbake uten at det har blitt fanget opp, ja. Herre...

Men altså. Folk skriver FAENMEG mye rart og utydelig. Jeg jobbet på Postterminalen etter skolen da jeg gikk på videregående, og har selv slitt med å tyde kråketærne til retards som ikke akkurat prioriterte skjønnskrift - eller håndskrift i det hele tatt - under skolegangen.

Man har jo Tollpost da, men vet ikke om privatpersoner får sendt pakker med dem? Er hvertfall fornøyd med det de har levert til meg opp igjennom. Til sammenlikning er ikke Posten sin "levering på døra" mye å skryte av. De ringer ikke og spør om du er hjemme engang, noe som betyr at de forventer at man skal sitte rett innenfor døra fra 8-16 eller noe. Veldig interessant for folk flest...

Comment

Posten i ett nøtteskall det der.
                          Faen meg så frustrerende igrunn..

Selv jobbet på posten en periode.
                          Kan ikke akkurat si noe positivt om de

men ja folk skriver ofte utydelig og gjerne spartansk på skrifta

Selv kjører jeg blokkskrift for da er jeg sikker på at den kommer frem å du får pengene inn på rett kontonr
                          ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                          Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

Comment

ringte jo posten å ga de adressen når jeg så at den hadde blitt sendt feil, så da må de jo greie å sende den riktig?
                            Lars Ole Spitalen
                            bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
                            anlegg: DD, mtx, kenwood
                            skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

Comment

ring på nytt du, sikkert ikke blitt registrert helt riktig. Jobber med kundeservice så vet hvor lett det er at folk skriver feil eller rett og slett glemer å registrere...
                              Mvh. Damir

Comment

jupp, ta de i morra, kundeservice er stengt nå å så...
                                Lars Ole Spitalen
                                bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
                                anlegg: DD, mtx, kenwood
                                skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

Comment

Working...
                                X