synes det er litt rart at et bilstereo merke, plutselig selger mye annet rart som ikke har noe som helst å gjøre med det merket?
Uansett, så var det mye rart å velge mellom derinne.
synes det er litt rart at et bilstereo merke, plutselig selger mye annet rart som ikke har noe som helst å gjøre med det merket?
Uansett, så var det mye rart å velge mellom derinne.
*Er ikke merket sin egen butikk, er vel egentlig amerikansk..
kablene funker sikkert like bra som det meste annet i sin prisklasse. men resten av bilstereo utstyret hadde vertfall jeg ikke kasta bort kronasjene på. så di hadde ett "sq" frontsett til 6990,- sikkert verdt hver eneste øre..
Later jo til at du har veldig mye mer peil på Mohawk enn hva vi andre har, så du kan vel bare løpe og kjøpe.
Til å være et amerikansk merke, så har de i alle fall litt å ta igjen på engelsken deres.
Et lite eksempel
MOHWAK has created in USA since 1979. It has always prided itself by working on quality competition-grad car audio gear, and setting the trends that the industry follows. By combining the highest quality design, engineering and R&D, they constantly patent and release new technologies to increase performance.
Jeg stoler ikke på en eneste test som kommer fra det landet etter å ha lest utallige tester der de nesten onanerer til alt av tyske produkter, og alt annet er møkk.
Jeg stoler ikke på en eneste test som kommer fra det landet etter å ha lest utallige tester der de nesten onanerer til alt av tyske produkter, og alt annet er møkk.
Jeg er helt enig med neptyr her, men jeg kjøper litt glidekrem for å unngå smerten da
Comment