Announcement

Collapse
No announcement yet.

Antennetilkobling og forlengelse av allerede eksisterende antennekabel... :-|

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Antennetilkobling og forlengelse av allerede eksisterende antennekabel... :-|

Jeg har nå kjørt uten radio i bilen helt siden jeg monterte spilleren. Jeg har ikke sett noe hensikt med å ha radio, fram til nå når bilen er solgt. Ny eier vil så klart ha radio, og jeg må da koble dette.. Men, for det første aner jeg ikke hvor antenneinngangen er, for det andre aner jeg ikke hvor antennekabelen er i bilen, og for det tredje, så sliter jeg generelt.

Det jeg har funnet, er en relativt lang plugg som jeg lett kan anslå er antennekabel, men på baksiden av min spiller, står det ikke noe om antenne inn. Er det noen som vil tolke koblingsskjema for meg, så er det å laste ned i pdf dokument her, på side 68 og 69 finner dere koblingspunkter bak på spiller.

http://www.extremeaudio.co.uk/product_pdf.php?id=252 Der skal det linkes direkte til brukermanualen.
    Sture Vedal

Enheter merket med nr. 47 og 1 er en kabel som man kan koble antenne inn på.
    Om dette er en forlengelseskabel eller ikke har jeg ikke peiling på.
    Men, antennekabelen skal inn i hull merket med nr. 20.

Så, da er det bare å finne igjen antennekabelen, finne ut hvor lang skjøt du evt. trenger, og finne ut hva slags plugg du må ha for å koble den inn på spilleren.

Du ser fort hvilke plugger du må ha i hver ende da du ser bak på spilleren, samt den eksisterende antennekabelen
    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

Ah, ypperlig. tusen hjertelig takk for hjelp.
      Sture Vedal

Comment

Working...
      X