Announcement

Collapse
No announcement yet.

phoenix gold mps 2500?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• phoenix gold mps 2500?

En jeg jobber ilag med sa han hadde noe gammel skit montert bak i bilen, jeg gikk for å se og så at det sto en phoenix gold mps 2500 montert i seteryggen. Hva kan en slik være værdt?
    googlet navnet og så at den hadde bra høy ytelse, og de er vel kjent for å levere varene?
    tenkte jeg skulle kjøpe den hos han for et par hundre kroner

Alt etter utseende og tilstand, så er den verdt alt fra 1000kr og opp til 3-4000...

Vær litt obs på at på såpass gamle forsterkere, så kan kondensatorer og loddinger bli dårlige om den har vært utsatt for høy varme. Legg merke til KAN... Ett pent brukt eksemplar kan holde i mange år!
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Jeg solgte en sånn i bra stand for 3000kr for et par mnd siden for å gi et konkret priseksempel. Knall forsterker dette
      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Han som har den er over 40 år og sa han hadde hadd den liggende i mange år utn og ha brukt den, så jeg vet ingenting om den. men har testet den på en sub, og den funket bra

Comment

løp og kjøp
          Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

Comment

Originally posted by gautan View Post
            En jeg jobber ilag med sa han hadde noe gammel skit montert bak i bilen, jeg gikk for å se og så at det sto en phoenix gold mps 2500 montert i seteryggen. Hva kan en slik være værdt?
            googlet navnet og så at den hadde bra høy ytelse, og de er vel kjent for å levere varene?
            tenkte jeg skulle kjøpe den hos han for et par hundre kroner
            Ser den strøken ut? Kjøp den billig og send meg pm og du får tjent noen penger

Comment

Working...
            X