Originally posted by gooner87
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Spørsmål om vinkling av diskant+ div. spørsmål
Collapse
X
-
Her i Særp er det bare Monter som har MDF-plater, som jeg vet om.
Har sjekket div byggmakere og trelaststeder, de gamle gubbene husker så vidt platene
Riktignok ikke fått sjekket prisen på Monter enda, tar det litt senere.. kanskje jeg setter bort jobben til en koslig kar på vestsiden som er flink med MDF (hvis han har tid)Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Originally posted by gooner87 View PostVar innom Møller for å kjøpe nye deksler for hvor orginale diskanten sitter. Den som sitter på hver dør nå er ødelagt av forrige eier som har brukt sikafix for å støpe diskanthus. Fikk beskjed om at jeg må ha helt nye dørtrekk. Dette er noe jeg tviler på siden jeg har snakket med han samme karen et par ganger og hver gang har han kommet med feilinformasjon. skal til en anen Møller butikk imorgen. Har og sett disse dekselene hos bilopphugger, håper bare at dem passer.
Hvis jeg må ha nye dørtrekk Vurderer derfor å kjøpe dørtrekk hvor jeg kan ha treveis komp.sett istedet. Må jeg da gå over til en 5-kanaler for å dele aktivt?¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Originally posted by TakeTheTime View PostHadde kjørt toveis jeg, keep it simple. Men at du må ha helt nye dørtrekk bare pga. det der hørtes tvilsomt ut!
Ja, tviler veldig selv, derfor jeg skal til en annen Møller Butikk imorgen hvor det er mulig å få litt hjelp. Har bare dårlig erfaring med Møller Bil Romerike. Kanskje dra til bruktbildelsenteret i Hokksund imorgen hvor dem selger hver deksel til 150kr. Håper bare at dem passer
Comment
-
Originally posted by gooner87 View PostJa, holder meg til toveis
Ja, tviler veldig selv, derfor jeg skal til en annen Møller Butikk imorgen hvor det er mulig å få litt hjelp. Har bare dårlig erfaring med Møller Bil Romerike. Kanskje dra til bruktbildelsenteret i Hokksund imorgen hvor dem selger hver deksel til 150kr. Håper bare at dem passer
Comment
-
Hmm.. blei ratt litt usikker her, men jeg mener disse kan kjøpes løse. Men blei som sagt litt usikker.. Ser får du tatt de løs fra dørtrekket ved klips? ser du om det står noe delenummer bak på de? Har ikke fått surra meg til å få opp etka hjemme enda så jeg prøver litt på husk
Comment
-
Originally posted by Nils View PostHmm.. blei ratt litt usikker her, men jeg mener disse kan kjøpes løse. Men blei som sagt litt usikker.. Ser får du tatt de løs fra dørtrekket ved klips? ser du om det står noe delenummer bak på de? Har ikke fått surra meg til å få opp etka hjemme enda så jeg prøver litt på husk
Comment
-
Hvilken knapp er det du har på siden av diskanten?
Ser på det andre bildet at det mangler, med mindre det er bak diskant gittret.Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
-
Nå har jeg lagt ut to bilder som ikke stemmer i det hele tatt. Det første bildet er førerdør på min bil og bildet av dekselet er fra passasjer side. Jeg har ikke fått ut fingeren og tatt av dørtrekket ennå. Har ikke bryter på passasjer side.
Her riktig bilde av deksel som jeg tror kan passe:
Comment
-
Originally posted by gooner87 View PostNå har jeg lagt ut to bilder som ikke stemmer i det hele tatt. Det første bildet er førerdør på min bil og bildet av dekselet er fra passasjer side. Jeg har ikke fått ut fingeren og tatt av dørtrekket ennå. Har ikke bryter på passasjer side.
Her riktig bilde av deksel som jeg tror kan passe:
Comment
-
Comment