Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kole Audio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kole Audio

    Er det noe å satse på? Eller er Kole samme mannskiten som boss, vampire audio osv...?
    Fant en monoblokk på 4100wrms til 300 dollar,synes det virker veldig billig vist den virkelig leverer det.

    Får desverre ikke til å legge inn link til ebay, men det er bare å søke på Kole Audio Trax1-7000D

  • #2
    Verd å prøve spør du meg

    Comment


    • #3
      ja er jo forsåvidt det. Er jo under 2000kr..

      Comment


      • #4
        Husker ikke eksakt hvem som eier dem, men det er omtrent som Power Acoustik osv, tror jeg.

        Sikkert en del dunk-dunk for penga, m.a.o., men ikke forvent veldig bra holdbarhet - eller lydkvalitet i særklasse. Tipper det er på linje med SoundMagus osv.

        Uansett, til prisen, hvorfor ikke?

        Comment


        • #5
          Lydkvalitet er jo ikke på øverste ønskeliste når jeg skal ha en slik forsterker
          Har litt små planer om å bygge anlegg å prøve meg på db konk, men får se hva som skjer

          Comment


          • #6
            http://audioforum.termpro.com/cgi-bi...0;t=014640;p=0

            // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
            //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
            Mvh
            Rune Kvaal

            Comment


            • #7
              så bra den forsterkeren ja trur jeg finner noe annet jeg

              Comment


              • #8
                *I dont know about this amp but I clamped a Kole Audio 5500 watt amp and at .5 ohms it was doing 770 watts*
                såååbra :P
                // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
                //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
                Mvh
                Rune Kvaal

                Comment


                • #9
                  Til penga er den sikkert ok, så lenge at den ikke går i stykker. Men hadde heller satset på Sound Magus kjøpt i Norge. Der har du i alle fall en eller annen form for returrett hvis forsterkeren plutselig gir opp uten grunn.

                  Utover det, så er det vel litt rart at det kun sitter 200 A sikringer i 5500(eller 7000) modellen.
                  I tilfelle av at det er 5500 modellen som gir 3200 Watt, så kan det jo være at den er kompatibel med 18 volt og har en effektivitet på 90 %
                  Mvh
                  J. Holm
                  www.b2audio.com
                  http://facebook.com/b2audio

                  Comment


                  • #10
                    Dropper Kole Audio etter jeg leste dette ja. Får leite litt på finn, så finner jeg sikkert noe billig tyvgods å kjøpe :P
                    Sound Magus skal jeg aldri ha, bare så det er sakt

                    Comment


                    • #11
                      hva er du ut etter? krav til forsterkern?
                      // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
                      //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
                      Mvh
                      Rune Kvaal

                      Comment


                      • #12
                        Ingen spesielle krav egentlig.

                        Comment


                        • #13
                          Power Acoustik BAMF5500/1 (eller hva den heter) ble målt til 1700w i 1 ohm, mener jeg å ha lest. Greit nok til 250-ish dollar det. Spiller visst helt greit og, men spørs jo hvor lenge. :P

                          Comment


                          • #14
                            Har sett litt på den å, men så leste jeg tråden din om den, å da ble den mindre spennende

                            Comment


                            • #15
                              Du kan jo snuse litt på forsterkerne i salgsannonsen min. Monoblokka der er rated til 1000w rms i 1ohm, vet ikke om det blir for smått for deg?
                              Sture Vedal

                              Comment

                              Working...
                              X