jøss revetal.. rett borti her det jo.. det visste jeg ikke.. må nesten en tur og sjekke ståa da
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nye 12''!! HJELP
Collapse
X
-
Originally posted by Retteråsen View PostJasså isak! hehe det hørtes bra ut!
Men tenkte litt på disse audiopipe elementetne de har på dreamtm.no de blåe 1600W.
De koster 1300,- prstk men tror kanskje de vil funke greit?
Noen som har noen ærfringer om disse?
De spillte både pent og høyt, og de tålte juling... (og tåler juling fortsatt)TEAM RE-LOUD
Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz
Comment
-
Originally posted by Session View PostKan ikke si at jeg hadde hørt om det før, men fannt det kjappt på Gulesider, kart. Selv bor jeg i Stavanger så det blir nok i lengste laget gitt. Men for å prøve en liten sammenligning her. Hvordan vil to slike klare seg mot en L5 ?
Edit: To 10"
L5 vil nok spille høyere og råere, men for fin og dyp bass med skikkelig attack er nok ES250 en del vassere.
Mvh
Dag Johansen"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"
Comment
-
Originally posted by Dag Johansen View PostHvis det er 2 stk. L5 10 tommere du vil sette opp mot hverandre så vil jeg si at de er veldig forskjellige.
L5 vil nok spille høyere og råere, men for fin og dyp bass med skikkelig attack er nok ES250 en del vassere.
Mvh
Dag JohansenEirik Gundersen
Comment
-
Nå sammenlikner du persille og kokosnøtter Bilen er kanskje forskjellig? forsterkeren også? I tillegg står elementene i forskjellige kasser bygget av to forskjellige personer, står sannsynligvis forskjellig plassert og er av to forskjellige merker. Beklager, men noe slikt kan man ikke trekke en eneste konklusjon av...
Elementets fysiske størrelse har like lite å si for hvordan det lyder, som størrelsen på biler har å si for hvor fort de gårLast edited by epifant; 25-09-2007, 19:16.
Comment
-
Originally posted by epifant View Post
Nå sammenlikner du persille og kokosnøtter Bilen er kanskje forskjellig? forsterkeren også? I tillegg står elementene i forskjellige kasser bygget av to forskjellige personer, står sannsynligvis forskjellig plassert og er av to forskjellige merker. Beklager, men noe slikt kan man ikke trekke en eneste konklusjon av...
Elementets fysiske størrelse har like lite å si for hvordan det lyder, som størrelsen på biler har å si for hvor fort de gårEirik Gundersen
Comment
-
Originally posted by Session View PostJeg er fullt klar over hva du sier. Men med en dobbel så stor forsterker i samme merke og i like liten bil var jeg av den tro at lukket kasse spillte mer "hifi" enn en portet. Mens jeg fikk følelsen av at det var omvendt. Kassene var bygget etter produsents spesifikasjoner.
Kassen må bygges etter egne preferanser og ikke minst etter hvilen bil den skal stå i.
Comment
-
Tusen takk : )
Er ikke sikker jeg altså. tenkte jeg skulle ta meg en tur til dreamtm på våler og høre litt og høre litt på innstallbay også...
Men hertz ja de høres bra ut de da : )
Men de nye svarte audiopåipe elementene ser jo egentelig sikkelig bra ut da! spørs om de låter like bra! Men atomic har jeg ikke hørt om, men de så ganske gode ut de også!
Comment
-
Jeg kan Garantere deg at Atomic er bra iallefall...
Har det i db bilen , og har det også i en av privatbilene...
De nye svarte Audiopipe wooferene, mener jeg at er de samme som blå og røde. bare en kon på dem...og de blå spiller iallefall heftig, de er godt testa ut.TEAM RE-LOUD
Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz
Comment
Comment