det går ALLTID ann å betale forskudd hehe
Announcement
Collapse
No announcement yet.
subbene slutta plutselig å funke
Collapse
X
-
Trådstarter: noe alle her har glemt og tenke på er vel at forsterkeren kan være skyld i brent sub??? en god kamerat og nabo av meg hadde et par av de "2800w" forsterkerene fra thorshov. Brant fler subber, så om du skal bruke den forsterkeren på RE subben ville jeg være veldig forsiktig og spilt lavt en periode og heller prøvd meg forsiktig frem..
"klipping er fali det" og utrolig sure penger om det går galt :/(egen erfart)
Comment
-
hmm ja får vel det.
har han kameraten din fåt dreis på forsterkeren.
skal vera jevli forsiktig nå, går det tel helvete går jeg til thorsov og sier at jeg skal ha at peeng for re subben og pengene igjen for forsterkern.for da kjøper jeg heller anna forsterker.
edit:kjøper meg nytt batteri i samma slengen jeg, bare for å vera sikker.
noen vet om et bra batteri til ok pris,
takker for alle svar, er mye vettugere svar her en på noen andre forum.
takk for at dere vet myeLast edited by froZZo; 25-09-2007, 16:36.
Comment
-
han inn¨å at det ikke var holdbart og kjøpte seg en kicker SX forsterker. funker fett den, men koster jo mer en din da..
Synd det heller ikke hadde funket å kreve penger tilbake for sub osv, siden det er du som styrer "knottene"
men uansett blir det jo lyd, bare å ta det med ro i begynnelsen
Comment
-
-
hehe,. ikke noe å bekymre seg over er jo i bunn og grunn for ådele erfaringer osv at forumet finnes, selv om dette er ganske ferskt
Hatt en del bygg selv, men bareprøvd glassfiber osv et par ganger. Tålmodighet må til og det er ikke min sterkeste side. derforer jeg glad for at dama er flink, og overtar når jeg gir opp hehe
Comment
-
Originally posted by golfnos View Posthehe,. ikke noe å bekymre seg over er jo i bunn og grunn for ådele erfaringer osv at forumet finnes, selv om dette er ganske ferskt
Hatt en del bygg selv, men bareprøvd glassfiber osv et par ganger. Tålmodighet må til og det er ikke min sterkeste side. derforer jeg glad for at dama er flink, og overtar når jeg gir opp hehe
Sliter med samme problemet selv.. Initiativet er ikke noe problem med, men å sluttføre prosjekter.. sukk......Sture Vedal
Comment
-
Comment