Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny dynamo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hehe Moro med litt mindre saker hvis man har mange nok av demEr det samme type du har også??Tang band??
    Lasse Bass Tala
    Proud to be LOUD!!!

    Comment


    • #17
      Originally posted by Talaboy View Post
      Hehe Moro med litt mindre saker hvis man har mange nok av demEr det samme type du har også??Tang band??
      jepp TangBand
      Blir å oppgrader til kanskje 2stk til eller1 stk 3"
      ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
      Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

      Comment


      • #18
        Hva syns du om lyden??Har hørt alle de forskjellige typene og er veldig imponerthvor kjøper du elementene??
        Lasse Bass Tala
        Proud to be LOUD!!!

        Comment


        • #19
          www.dynabel.no har nylig begynt å føre TB
          Der kan du hamstre opp!
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

          Comment


          • #20
            Originally posted by Talaboy View Post
            Hva syns du om lyden??Har hørt alle de forskjellige typene og er veldig imponerthvor kjøper du elementene??
            Er fornøyd med lyden, å de imponerer de fleste.
            Men de ser så små ut når jeg har plass til en nekel 3" eller 1 til 2" :P
            ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
            Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

            Comment


            • #21
              Nei de er ikke så store,men de presterer bra til størelsen å være
              Lasse Bass Tala
              Proud to be LOUD!!!

              Comment


              • #22
                Haha, greit med trøkk fra de subbene Hvor mange liter er kassa på?
                | Alpine SPR-17S | dynaBel BF1502 | Alpine CDE-9880R|

                Comment


                • #23
                  Hehe..trøkker ganske heftig.men er enda bedre trøkk når jeg bruker den store forsterkeren min(dynabel bf8701)men den er på service,derfor låner jeg en 8501 imens, er merkbar forskjell.skal legge ut nye videoer når jeg får den igjenkassa er på ca 390liter.
                  Lasse Bass Tala
                  Proud to be LOUD!!!

                  Comment


                  • #24
                    Den kassa kan umulig være nesten 400liter :O

                    Men, sleng opp prosjekttråd om du har bilder fra byggingen, interssant prosjekt.
                    Veldig amerika inspirert.
                    Runar E. Olsen ~ Moderator
                    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                    Comment


                    • #25
                      Ganske sikker på at jeg har målt riktig..Det er utrolig hvor stor kasse du kan få in bak setet,Den går jo nesten fra gulvet og helt opp til taket.Har noen få bilder fra da jeg bygget kassa men vet ikke hvordan man legger inn bilder i tråden..Kan noen forklare meg så skal jeg legge ut de bildene jeg har
                      Lasse Bass Tala
                      Proud to be LOUD!!!

                      Comment


                      • #26
                        Hvorfor har du ikke laga byggelogg her?! hehe, veldig rått anlegg du har der Iraggi kan være litt vanskelig å få tak i, han holder på å lage ny nettside, butikk og verksted etter det jeg har hørt. Men noen andre gode alternativer er DC, Mechman og excessive amperage. Google litt så finner du dem
                        Mvh Werner Harstad

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Talaboy View Post
                          Ganske sikker på at jeg har målt riktig..Det er utrolig hvor stor kasse du kan få in bak setet,Den går jo nesten fra gulvet og helt opp til taket.Har noen få bilder fra da jeg bygget kassa men vet ikke hvordan man legger inn bilder i tråden..Kan noen forklare meg så skal jeg legge ut de bildene jeg har
                          Registrer deg på Photobucket.com, legg inn bildene der.
                          Er superlett

                          Mekk prosjekt tråd her også
                          ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                          Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                          Comment

                          Working...
                          X