Announcement

Collapse
No announcement yet.

feste kabelsko

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• feste kabelsko

Skal feste kabelsko på en strømkabel (35mm2) men kabelskoen sitter faen ikke, den sitter litt men det er mulig å dra den av. Kjøpte kabelskoen på torshov hvis det har noe å si. Jeg brukte flat-tang til å presse den på. Hvordan fester dere kabelskoene?

på slike store kabler pleier jeg rett og slett å sette det i skru-tvinga.. da detter det ikke av med det første
    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

Originally posted by sqwannabe View Post
      på slike store kabler pleier jeg rett og slett å sette det i skru-tvinga.. da detter det ikke av med det første
      Samme her

Comment

Kjør gjerne på med loddetinn og...
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

Comment

Liker ikke slike klem-kabelsko på tykke kabler jeg..
          Pleier å lodde med godt tinn og en kombinasjon av loddebolt og "cremebrulee" brenner. Bare å fortinne begge deler godt først, så blir det en strøken kobling.
          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
          [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Kabelskopresse fra biltema, koster 109,-

Comment

bruker skrustikke og hammer jeg så går jeg over med gassbrenner og sølvlodder

Comment

Working...
              X