Announcement

Collapse
No announcement yet.

Selger press?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Selger press?

    Noen andre enn meg som føler et viss press fra andre her på forumet hva angår reklame for "sine" produkter?

    Blir vel halshugd for denne posten her da
    Eirik Gundersen

  • #2
    Press føler jeg ikke, men folk anbefaler jo gjerne det som de synes er bra? Dette er jo tross alt forumet til installbay.no som er leverandør av endel produkter til folka som henger her inne. Så det er vel normalt at det blir litt av hva du kaller for ett selgerpress. Men jeg tenker ikke stort på akkurat det i grunnen.
    Sture Vedal

    Comment


    • #3
      må si jeg noen ganger synes endel ting går igjen her ja, men jeg føler vel ikke at det har vært noe press egentlig, men målet med dette forumet er vel å ha et så nøytralt sted som mulig for å dele erfaringer og spørre om råd og tips, men det blir lett at det blir anbefalt samme merker da mange her inne har en forkjærlighet til de samme merkene, vi skulle vært litt flere her inne som kunne skryte av sine erfaringer med andre merker

      Comment


      • #4
        men det har seg vel slik at mange av de som er inne her har mye erfaring og vet hva som er bra og hva som ikke er bra.

        Comment


        • #5
          For mitt vedkommende vet jeg hva jeg foretrekker og går god for, men vet så inderlig godt at smaken faktisk er som baken. Den er delt og folk må få mene det de vil om ditt og datt

          Men personlig erfaring kan ingen ta fra en!
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

          Comment


          • #6
            Joda, greit at noen anbefaler sine produkter, men når det til og med blir "pushet" flere ganger i en post så blir det litt gale. Les bare i posten om batteri som er oppe nå.

            Når jeg i tillegg leser om flere som konsekvent "baksnakker" andre merker synes jeg det er litt trist. Det ødelegger en ellers fin forum opplevelse.
            Eirik Gundersen

            Comment


            • #7
              Tja, "mange" av de som er her, vet i allefall hva de liker selv, og har egne personlige preferanser og erfaringer. Selvfølgelig vil det være endel som anbefaler varer igjen og igjen, men, og dette er ett stort og viktig men, gutta på installbay og morel er vel de som svarer mest på endel innlegg, men jeg kan ikke si jeg har sett noe salgspress fra dem, men heller anbefalinger/pakkeløsninger som de kan levere.

              Og det er en stor forskjell fra det å utøve salgspress.

              Selv har jeg fått endel innspill av alle som er her inne,
              Sture Vedal

              Comment


              • #8
                Når det gjelder batteriposten som er nevnt her, så er det faktisk testet av ett av forummedlemmene våre hva som leverer mest og stabil strøm til ett gitt anlegg.. Så den posten synes jeg faktisk er veldig grei.

                men ja, jeg ser veldig godt poenget ditt med at man skal være forsiktig å pushe "sitt eget merke" så lenge man skal være en nøytral forumbruker og samtidig være leverandør av varer til gitte forum
                Sture Vedal

                Comment

                Working...
                X