Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilke merke(r) vil du se i Norge, som pr i dag ikke er representert her???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hærper det bare? so what, mere kronasjer til dere da, da de må ha nytt :P

Comment

Originally posted by halseth View Post
      Hadde det bare vært så vell. Merkelig nok, så innrømmer sjeldent brukeren at de f.eks har kjørt full gass i 1 ohm, med under 10 volt spenning på batteriet, og ønsker å benytte seg av reklamasjonsretten
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Eller mye arbeid med klager/reklamasjoner osv. pga en finfin forbrukerkjøpslov

Men ja, Mcintosh kunne vært interessant men pga. prisen (og at de har en imp. allerede) noe slikt ville hatt i norge så er det nok ikke det

Brax? Tipper det blir litt for sært og for lite salg.
        ZED Audio - de har et par tøffe amper i hvertfall
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
          host host, db drag utstyr er fullstendig uinteressant. De som kjøper slikt utstyr hærper det bare
          Med den fremgangen det har vært i dB drag i det siste så skjønner jeg godt at det kan være uinteressant.
          Og problemet med slikt utstyr er at det kan gå helsikkes galt hvis en ikke har vett (selv hvis man har).

Dette kan ofte føre til mye bry for forhandler som ikke er verdt penga som utstyret er solgt for.
          Mvh
          J. Holm
          www.b2audio.com
          http://facebook.com/b2audio

Comment

Nei, de kommer bare og krever å få det reparert/reconet/fikset/whatever i henhold til loven blablabla

Sinfoni er kanskje halvveis "godkjent" her? Litt dyrt for noen sikkert, men de har mer en kun forsterkere nå
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

Comment

Originally posted by Tony View Post
              Sinfoni er kanskje halvveis "godkjent" her? Litt dyrt for noen sikkert, men de har mer en kun forsterkere nå
              Visste det merket kom til å bli nevnt når jeg så du hadde skrevet i tråden
              Men ja, ikke dumt valg, men prisen på noe slikt vil vel ikke akkurat generere noe mengdesalg
              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

hva med elemental designs?
                volvo s60
                vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
                Member of VW Audi Club Norwegen

Comment

Og uendelige diskusjoner med kunder som mener utstyret bør være "laget for misbruk"...? Tror jeg hadde stått over å selge slikt selv, for å si det sånn... Med Sundown har ikke noe dB-drag-stempel som sådan, såvidt jeg har lest meg frem til. Det er litt som dynaBel i USA, spør du meg.

Syns Pål sitter på et meget bra svar selv. Boston Acoustics er fett som bare det, men det er kanskje litt for dyrt for "folk flest"? Om det er Power Acoustik og a/d/s/ som selger, mener jeg... Vet i grunn 0 om markedsandeler osv.

Du har jo hatt mye bra, Pål, men det har kanskje blitt for sært/dyrt med Arc, Tru osv...?

Jeg tror faktisk jeg hadde holdt en knapp på nye Precision Power, altså. De har fått en del skryt, og har flere prisklasser, hvor den billigste er veldig hyggelig priset, har bra med features, og ser flott ut (i mine øyne). Men, klart, om det er noe å spare på vil jo ikke vise seg før om en stund...

Men... hva med: http://www.incriminatoraudio.com/update/index.php... Spennende utvalg, tøft konsept. Har alltid vært en fan av det disse kommer med!

Comment

ARC har vi aldri hatt. Men TRU ble for sært, for dyrt, og en leverandør med ekstremt mye rot og surr. Har ikke sett på det nye PP(I), men skal se litt på nett nå.
                    Mvh
                    Pål Andréas Bryng
                    Bilstereosenteret.no
                    Vi forhandler bl.a.:

Følg oss på Facebook

Comment

ARC har vi aldri hatt. Men TRU ble for sært, for dyrt, og en leverandør med ekstremt mye rot og surr. Har ikke sett på det nye PP(I), men skal se litt på nett nå.
                      Uhm. Trodde du solgte Arc. Hehe. Kanskje det var AD? Eller noe annet artig. Hehe... Jeg husker ikke SÅ godt at det gjør noe...

PP(gud vet hva I'en skulle være, Inc., kanskje?) er jo kjøpt opp av en "gigant" nå. Så vet ikke hvor fett du syns det er da. Hehe... Men de skulle visstnok ha edle hensikter med oppkjøpet, i motsetning til forrige eiere.

Comment

Originally posted by Miniboom View Post
                        Uhm. Trodde du solgte Arc. Hehe. Kanskje det var AD? Eller noe annet artig. Hehe... Jeg husker ikke SÅ godt at det gjør noe...

PP(gud vet hva I'en skulle være, Inc., kanskje?) er jo kjøpt opp av en "gigant" nå. Så vet ikke hvor fett du syns det er da. Hehe... Men de skulle visstnok ha edle hensikter med oppkjøpet, i motsetning til forrige eiere.
                        That's what teh bitch said..

Comment

Vi solgte AD. Men de har nå begynt å bruke en distributør i belgia (tror jeg det var), og prisene skjøt i været. Akkurat som om det ikke var dyrt fra før

PPI sto for Presicion Power Inc. Men siden de ble kjøpt opp, så var det plutselig ikke et Inc lenger. Men de fortsatte lenge å bruke navnet PPI. Noe jeg ser de nå har sluttet med

Skal man importere et merke i dag, så er det endel kriterier som bør ligge til grunn. De bør være Europeiske, eller har en generalagent i Europa, som ikke har minimum 50% påslag på alt han tar i. De bør levere forsterkere, bass og høyttalere, ikke bare en av delene. De bør ha få, men komplette serier. Dvs mange av de Amerikanske har kuttet ut bl.a 5,25" komponentsett, noe som jeg vil si fortsatt er veldig kurrant i Norge. De har også sterkt fokus på 4x6" og andre udde str som vi sjelden bruker. De har ofte 5-6 forskjellige 2-kanalere i samme serie, men få, eller ingen, 4- og 5-kanalere. Noe vi selger mye av her.

Så listen over gode kandidater blir kort, er jeg redd
                          Mvh
                          Pål Andréas Bryng
                          Bilstereosenteret.no
                          Vi forhandler bl.a.:

Følg oss på Facebook

Comment

Hadde det bare vært så vell. Merkelig nok, så innrømmer sjeldent brukeren at de f.eks har kjørt full gass i 1 ohm, med under 10 volt spenning på batteriet, og ønsker å benytte seg av reklamasjonsretten
                            Merkelig også at de som har x antall kilowatt og en haug med svære basser, aldri har spilt høyt og at alle har nok strøm, når det smeller og man ønsker seg en reparasjon på garanti... :P

Tar meg sånn ca. 1min å få det svaret jeg trenger etter en liten utspørring om hvordan tingene er koblet.

Merkelig nok så vet de fleste at de må ha nok plusskabler, men jorder helt ukritisk de gromme 50mm2 kablene sine i 0,6mm karrosseriplater. Og under 10% har oppgradert minuskabelen fra batteriet sitt.

Ikke rart det svis av en transistor eller ti........
                            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

og tru er ikke sært
                              volvo s60
                              vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
                              Member of VW Audi Club Norwegen

Comment

hva med kanadiske AVI? de lager perverse frontsett bl.a.
                                lager tyske Canton enda bilstereo? hadde et sett me rs pullman serien dems for mange år siden og det var god og pen lyd i det i allefall
                                Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

Comment

Working...
                                X