Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vurderer Kenwood KDCBT60U... ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vurderer Kenwood KDCBT60U... ?

http://www.elutstyr.no/product_info....4296&from=utbf

Noen som har erfaring med denne spilleren? Trenger raskt svar. :P
    sigpic

Kanonbra spiller med 3 stk linjeutganger, tidskomp, eq, ekstern mikrofon osv osv.

Jeg kjører en kampanje på denne modellen nå. Kjøper du spiller, får du gratis Kenwood 30GB mini-harddisk med gratis.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Takker for hurtig svar. Har du prøvd den selv i bil? De kjører samme tilbudet her på Golyden.

Er på leting etter en spiller med minimum 2 linjeutganger, full ipod støtte, meny du ikke må sitte i dagevis for å sjønne deg på og ikke minst god lyd for rundt 3000,-
      sigpic

Comment

Jeg har hatt denne i bilen selv, og den fungerte helt supert mot min iPhone. BT fungerer også veldig bra, både som handsfree og til streaming av musikk. Du har en egen menyknapp, og enterknapp i midten av volumknotten. Så den er lett å manøvrere i, syns jeg.

Golyden? Aldri hørt om

Edit, fant de nå.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:

Følg oss på Facebook

Comment

BTW: Den koster 3198 hos golyden, ikke 2995. Men så kommer porto i tillegg hos meg. Golyden kan du sikkert bare svinge innom
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:

Følg oss på Facebook

Comment

Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
            BTW: Den koster 3198 hos golyden, ikke 2995. Men så kommer porto i tillegg hos meg. Golyden kan du sikkert bare svinge innom
            Jepp. Go´lyden er rett i nærheta av "oss".... MEN de har Ferie-stengt nå
            No Windows-crap,just Mac Power

Comment

Kan sende deg en slik i morgen fraktfritt ved forhåndsbetaling, men vi har ikke noen "harddisk" med vår

Comment

Kommer nok til å kjøpe den hos golyden siden det er 10 min unna. Lettere om det skulle bli reklamasjon.

Elustyr: Jeg vil nok ha den hardisken og. De åpner lørdag igjen så er ikke mange dagene jeg må vente.
                sigpic

Comment

Jeg har bestilt denne fra pixmania.com for noen dager siden, og fra hva jeg kan forstå av pakkesporingen er den kommet til Oslo alt

Prisen kom på 2129,- NOK inklusiv frakt.
                  Første gang jeg bestiller noe derfra så jeg håper alt har gått smertefritt. Men tenkte det var greit å informere om prisen der for andre som vurderer denne spilleren.

Om ønskelig kan jeg legge ut noen bilder etc. når jeg får satt den inn i bilen

Comment

Du får heller informere oss igjen, hvis den ryker (og du må kaste den i søpla) og göte lundblad ikke vil ha noe som helst med deg å gjøre. (Ja, de sjekker serienummeret).

Mens de som betalte 800,- mer får ny spiller 3 dager etterpå uten spørsmål :-)

Comment

Ærlig talt..

Snakk om å takle konkurranse med strykkarakter. Du tapte iallefall en potensiell kunde nå.

On topic:
                      Hentet nettopp spilleren på postkontoret så jeg er fornøyd

Comment

Working...
                      X