Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ekstra spelar?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

http://www.pioneer.eu/no/products/25...RCA/index.html
    Muligens denne fungerer
    ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
    Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

Comment

Eller bare kjøpe en skikkelig spiller
      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Originally posted by Lars-Oddvar View Post
        Kan ein koble saman P88RS2 og Avic med ip-bus'n?
        Enkelt og greit... kjøp IP-bus til RCA-adapter (ca 20,- inkl. frakt på eBay), sett P88RSII til å bruke inngang Aux 1 eller 2 (etter å ha aktivert respektive AUX-inngang i innstillingene), og koble denne inngangen til en utgang, front eller rear, på AVIC'en. I alle fall håper jeg det bør være så lett.

Du vil jo få mye flere og bedre innstillingsmuligheter ved å gjøre det på denne måten, tror heller ikke det blir dårligere lydmessig. Håper i alle fall ikke det, ettersom jeg har planer om å gjøre det samme selv. Har en P88RS2 og et aux-adapter på vei i Posten as we speak, eh, eller write.

Comment

Om eg forstår det du skriv rett, Miniboom, så får eg altså to inngangar på P88RS2'n ved å bruke den som er der i tillegg til eit slikt adapter?

Comment

Nja. Den ene inngangen er vel i front, såvidt jeg har skjønt. M.a.o. litt ubrukelig til noe fast (i mine øyne).

Edit: Og du kan så klart kun bruke én av dem om gangen, i tilfelle det ikke var klart.

Comment

Originally posted by RoBoX
              Det jeg vil tro er problemet her, er enten at kenwooden har høyere spenning på signalutgangene eller at den har noen form for bassboost innebygd(gjetter på det siste, siden du sier det er flere innstillinger på bass der). Evt at det er noen innstillinger som er feil i pioneerspilleren, f.eks. delefrekvens på sub utgangen. Det å kjøpe en ekstra spiller for å fikse dette er nok bortkastede penger. Prøv bassboost på forsterkeren og se om det gjør noen forskjell til det bedre eller evt kjøp en linjedriver til subutgangen.
              Ved å kjøpe P88RS-II får han mye bedre EQ + tidskomp, samt flere justeringsmuligheter mtp delefilter og muligheter for evt. aktiv deling senere.

Finner han en sånn spiller (eller tilsvarende) til en OK pris (2500,- som de gikk for nye for litt siden er latterlig billig), så ser jeg ikke hvorfor han skal begynne å stille opp bassboost eller kjøpe linjedriver...

Comment

Working...
              X