Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ekstra spelar?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ekstra spelar?

Har ein Pioneer Avic X1-BT med div ekstrautstyr som eg skal bruke i bilen min, men eg likar ikkje at den ikkje får ut skikkelig trykk til subbane.

Søskenbarnet mitt lånte ein annan Pioneer-spelar av meg (med like mange innstillingar som Avic'n) og den fekk ut ok lyd i subbane. Når eg tok att spelaren min, så fekk han seg Kenwood. Den nye spelaren hans får han ut mykje meir trøkk med.

Så vurderar kva eg skal gjera, for Pioneer spelaren med navi, ryggekamera, handsfree og dvd-funksjon skal eg ha i bilen min. Men går det an og kjøpe ein annan spelar og køyre lyden frå Pioneeren gjennom den?
    USB og eventuelt CD kan eg køyre direkte på den nye spelaren, men navi-lyd og handsfree-en er jo greit og høyre det óg!

Krav til phonoutgangar på spelar er front, rear og sub.

På førehand takk for svar og forslag.

Er du 100% sikker på at du har kobla Monoforsterkeren til Subwooferen?
    Elelr forrsterkeren som driver subben er kobla til SUB RCa på spillern?

Eller har du justert i det hele tatt å prøvd deg fram?
    ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
    Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

Comment

Er 100% sikker på at alt er kobla rett, og absolutt alle innstillinger var prøvd på Pioneer-spelare for å få mest trykk.
      Kenwood fungerte mykje betre på å få meir trykk.

På Pioneer-spelaren var det kun om sub skulle vere slått på eller av, mens Kenwood har på og av og i tillegg justering opp og ned.

Comment

Prøvd å justert på Gain,bassboost control på forsterkern da?
        Kom med sub og utstyr du har også hva slags bil

Så skal jeg se hva jeg får til av hjelp til deg.
        ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤

Comment

Er søskenbarnet mitt sitt anlegg no, men eg hadde bilen og anlegget før han kjøpte det. Han hadde ingen spelar, så han fekk låne min. Nå har han jo skaffa seg Kenwood'n, men er fortsatt interessant for meg og vete korleis ein får ut meir trykk med Pioneer eller kva anna ein burde gjere sidan eg skal ha Avic'n i bilen min.

Bilen som no har fått Kenwood spelar er ein 1997 Nissan Primera P11 GT (sedan).
          Stereo i bilen er:
          - Rockford Fosgate Power T162S – frontsett
          - Rockford Fosgate Power T162C – bak
          - Rockford Fosgate Punch P400-4 – firekanals forsterker
          - 50mm^2-kabel frå batteri til bagasjerom + ”fordeler” baki.
          - Sønnak Exide Maxxima 900 DC - batteri
          - 2 stk Rockford Fosgate Power T112D4 (12" 600Wrms subber) og 1 stk Rockford Fosgate Power T20001BD (monoblokk
          2000Wrms)

Comment

Jepp, kjøp en Pioneer P88RS / P88RSII / P99RS / D7RII og så bruker du aux (phono) inn slik at Avicen blir signalkilde, og en av disse blir lydbehandleren.
            Mvh. Damir

Comment

Ja, det er slik som du, Dammed, seier eg fyrst hadde tenkt og gjera det.
              Men Avic'n har jo tre phono-utgangar (front, bak og sub). Tviler på at andre spelarar har tre phono-inngangar.
              Korleis skal det koblast då? Bruke berre front-untgangen feks?

Comment

P88RS2 har 3 stk, front,rear,sub
                + den lever lydkvalitet.

Men tviler igrunn du har satt Sub på RCa sikkert satt den på rear, er fort gjort

Comment

Har P88RS2 tre inngangar?

Ja, kan faktisk hende det blir betre med Avic'n enn den andre Pioneeren.
                  Kom på at den Pioneer-spelaren eg har utan skjerm har kun to RCa-utgangar, mens Avic'n har tre..

Får prøve og montere opp Avic og sjå om det blir betre.
                  Kanskje eg ikkje treng nokon ekstra lydbehandler.

Comment

P88rs2 har 3 jepp, er reference serien fra Pioneer.
                    En suveren spiller!

Comment

tror PederRS misforsto spørsmålet ditt litt, p88rs har tre utganger, men en enkel aux-in.
                      det problemet du beskriver er i all hovedsak ikke større enn å justere gain på forsterker..

kenwoodspilleren har sikkert høyere volt på utganger i forhold til pioneeren så det er nok det som er problemet.
                      Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

Comment

Ja, trur nok han missforstod, for er vel ikkje vanleg med så mykje meir enn 1 inngang.
                        Har prøvd å hatt gain på max, og Kenwood dreg subbane mykje meir enn på lågare gain.

Verkar som Kenwood og fleire andre er meir tilpassa og ha sub enn det Pioneer er.
                        På Pioneer-spelaren er det ingen innstilling som går kun på sub, mens Kenwood har vel fire innstillingar kun for å justere sub'n åleine.

Comment

Virker litt rart da, selv den deh-3100ub'n min hadd direct sub-drive som det heter.
                          Mulig jeg missforsto der da

Men ja p88rs2 har 1 aux, men den har jo ip-bus da også

Comment

Kan ein koble saman P88RS2 og Avic med ip-bus'n?

Comment

Skal gå bra det, om begge har ipbus.
                              Har ikke erfaringer egentlig med dette, men får håpe noen som har det kan fortelle.

Comment

Working...
                              X