Hei og hopp, da synes jeg det var på tide å bytte ut Peerless 6.5" kompsettet jeg har hatt i 2-3 år. Spiller bra, men bassen fra DY9212 overdøver dem. Frontsettet drives i dag av en kicker KX200.2, som er 4-5 år gammal. DY9812 drives av BF7501, kjøres på 1ohm.
Bilen er en stakkars opel astra 93 modell, og jeg kan nesten høre skruene løsne.... (Kanskje på tide å dempe litt rundtforbi?(Eller rett og slett kjøpe ny bil da den nesten garantert ikke kommer igjennom neste eukontroll om et års tidl...))
Fikk et tips om å kikke på Hollywood sine produkter, da gjerne dette frontsett og denne forsterkeren
Noen som har erfaringer med Hollywood? Finner lite av det i andre bilstereobutikker..
Evt andre forslag til oppgradering her?
Budsjett: 4-5 høvdinger? Gjerne mindre.
Edit: Budsjett.
Bilen er en stakkars opel astra 93 modell, og jeg kan nesten høre skruene løsne.... (Kanskje på tide å dempe litt rundtforbi?(Eller rett og slett kjøpe ny bil da den nesten garantert ikke kommer igjennom neste eukontroll om et års tidl...))
Fikk et tips om å kikke på Hollywood sine produkter, da gjerne dette frontsett og denne forsterkeren
Noen som har erfaringer med Hollywood? Finner lite av det i andre bilstereobutikker..
Evt andre forslag til oppgradering her?
Budsjett: 4-5 høvdinger? Gjerne mindre.
Edit: Budsjett.
Comment