Det jeg mente med at RF legger på et par DB i bunnregionen, er at flere tester av diverse amper, viser at de faktisk øker subnivået litt ekstra, for at det skal høres "fetere" ut, mao selge mer til folk som ikke har særlig peiling.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
B2 vs RF
Collapse
X
-
B2. dette er vel neppe en vurderingssak! har ikke prøvd B2 før, men MÅ DA være bedre kvalitet enn RF,,
har selv hadt RF (amp) ,, gikk til H etter en liten stund uten noen som helst grunn.
kompiss av meg hadde også en monoblokk fra RF.. gikk samme vei og tok med seg spilleren i samme slengen.
kjenner folk som har blåst element på element av typen RF.. å hva skjuler seg under den SVÆRE magnetkoppen? svaret: en knøttliten magnet som er mindre enn magnetene på frontsettet mitt.
å til slutt enda en grunn til å ikke kjøpe RF,, ALLE andre som kjører rundt med "fete volvoer" har påklistret RF-logo! vil du bli en av dem?
no offence, men klarer virkelig ikke det oppblåste merket.
Comment
-
Originally posted by Bassoflove View PostJo Jo,men jeg tror jeg hadde gått for en STOOOR LIB-logo i stedet for en RF logo til å smekke i bakruta mi asså.
Comment
-
Originally posted by Oekern View PostJeg syntes også RF var bra engang i tia - Helt til jeg prøvde noe anna¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen
Comment
Comment