holder på å bygge ny kasse med slot port. da denne skal være 44cm dyp og plassen eg har til rådighet er 40 cm, hvor dypt skal eg gå før eg vinkler den?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
vinkling av slotport.
Collapse
X
-
og husk for all del at den ytterste radiusen av buen må være større enn den indre!
Den ytre radiusen må være den indre radiusen + høyda på porten for å få riktig forhold. Og dette er faktisk veldig viktig å gjøre skikkelig om du skal ha en port som fungerer skikkelig!Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by Hifonic View Postog husk for all del at den ytterste radiusen av buen må være større enn den indre!
Den ytre radiusen må være den indre radiusen + høyda på porten for å få riktig forhold. Og dette er faktisk veldig viktig å gjøre skikkelig om du skal ha en port som fungerer skikkelig!
Comment
-
se her:
Høyden på porten er da avstanden mellom port veggene, hos meg så blir det avstanden : blå - rød avstand. Hvis du bruker mindre radius, så blir avstanden annerledes i svingen, dette vil forårsake turbulens. Enkelt og greit så må avstanden være like hele veien.Last edited by Dammed; 07-08-2010, 00:39.Mvh. Damir
Comment
Comment