Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som veit litt om MAC Audio sine 15 tommere??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Noen som veit litt om MAC Audio sine 15 tommere??

har vert på leting av 15 tommere og jeg har da stoppet på MAC Audio sine subber,
    legger til bilde/link...

håper noen kan si noe om produktet, er ganske nyskjerrig på disse.
    skal enten ha 2 eller3 stk i Passelaten min

Kom gjerne med forslag eller vist noen har et par 15 tommere til salgs

[URL="http://ljudia.no/bil-s82121/hyttalere-s82122/bass-c78201/mac-audio-stx-15-p131318/"]
    Attached Files

stor kassehar du plass til?
    forsterker har du tenkt å bruke?
    lydkvalitet? eller ikke?

viss noen skal foreslå noe annet
    // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
    //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
    Mvh
    Rune Kvaal

Comment

Originally posted by mustang<3 View Post
      stor kassehar du plass til?
      forsterker har du tenkt å bruke?
      lydkvalitet? eller ikke?

viss noen skal foreslå noe annet
      har hele bagasjen til rådighet, siden det er stasjonvogn så skal jeg vell ha plass
      har en B2 MONO nå, men det spørts om jeg ikke må ha en til :P

litt kvalitet må det da være, men har egentlig lyst til å pumpe mest mulig luft inn og ut av bilen.
      få frem dB'n. hehe

har hørt litt om produktet, er vist ikke det dårligste heller som jeg har blitt fortalt.... eller???

Comment

Det holder lenge med en mono på de subbene.

Jeg har sagt det før, jeg ville ikke ha kjøpt de greiene der, kanskje ikke det dårligste som du skriver, men bare ved å se på bildene så kan man tenke seg at byggekvaliteten ikke er noe å skrive hjem om.

På en annen side, har du lyst til å teste dem, hvorfor ikke? MEN jeg ville ha kjøpt 2stk, det er mest praktisk mtp kasse bygging å layout generelt.

Så legger du heller skjela de i kassa og porten, det er der du får størst resultater, ikke mye parametere å simulere ut i fra da.

Jeg tror du får mer ut av noe med høyere kvalitet, større x-max (siden du vil flytte mye luft) samt at jeg ville hatt elementer med en annnen spolekonfigurasjon.

Hvorfor ikke legge alle pengene i 1stk 15" eller en 18" ? for eksempel DD tror du hadde spillt fletta ut av de der mac greiene omså du hadde hatt 3 av dem.

Comment

Working...
        X