Heisann, Har nå hatt en Pioneer P88rs i 6mnd og vært strålende fornøyd!
Tingen er at i dag takket den for seg selv mener jeg... Begynte først å smelle i høytalerne og den ville ikke gi fra seg lyd, dette skjedde bare helt plutselig mens jeg stod stille på tomgang med bilen. Etter at jeg prøvde å skifte til radio for å se om det var CD'n elns, så funket ikke noe, og det kom røyk fra spilleren og den skrudde seg av, og har ikke villet skru seg på i ettertid!
Så. Jeg ser for meg en MAX 4000,- for ny spiller.
Desverre finner jeg nesten ingen P88rs til salg lengre til den supre prisen av 2500 som den lå ute til!
Ting som kan være med i vurderingen:
- Kjører 3 veis aktiv deling
- Ønsker tidskomp
- Har Iphone ( kunne vært kjekt med støtte)
er vandt til P88rs så instillinger av EQ og god aktiv deling er et must!
Andre spillere jeg har sett på:
Alpine 9887r
Alpine CDA- 117Ri
Alpine CDA - 105Ri (forskjell fra 117??)
Pioneer har desverre ingen aktuelle modeller annet enn hvis jeg finner P88rs da nærmeste er P99 som er for dyr...
Litt hjelp av eksperter please!
Tingen er at i dag takket den for seg selv mener jeg... Begynte først å smelle i høytalerne og den ville ikke gi fra seg lyd, dette skjedde bare helt plutselig mens jeg stod stille på tomgang med bilen. Etter at jeg prøvde å skifte til radio for å se om det var CD'n elns, så funket ikke noe, og det kom røyk fra spilleren og den skrudde seg av, og har ikke villet skru seg på i ettertid!
Så. Jeg ser for meg en MAX 4000,- for ny spiller.
Desverre finner jeg nesten ingen P88rs til salg lengre til den supre prisen av 2500 som den lå ute til!
Ting som kan være med i vurderingen:
- Kjører 3 veis aktiv deling
- Ønsker tidskomp
- Har Iphone ( kunne vært kjekt med støtte)
er vandt til P88rs så instillinger av EQ og god aktiv deling er et must!
Andre spillere jeg har sett på:
Alpine 9887r
Alpine CDA- 117Ri
Alpine CDA - 105Ri (forskjell fra 117??)
Pioneer har desverre ingen aktuelle modeller annet enn hvis jeg finner P88rs da nærmeste er P99 som er for dyr...
Litt hjelp av eksperter please!
Comment