Announcement

Collapse
No announcement yet.

Erfaringer med Helix DB 8 A?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Erfaringer med Helix DB 8 A?

    Hei,

    Har en Bmw 530da E39 Touring, som jeg har "forbedret" anlegget i, da de ikke akkurat er noen "hifi-bombe", selv med det sværeste anlegget.

    I dag har jeg en kasse med 2x Ground Zero Uranium (10"), og en forsterker montert ut i høyre siden, bak et deksel, så denne er ikke synelig. Dette spiller veldig bra. Men kunne tenke meg og slippe og ha en stor kasse, eller noe som helst i bagasjerommet.

    Derfor har jeg kikket litt på forskjellige små aktive subwoofere. Og la meg si det med en gang, jeg har ikke veldig store forventninger til disse, eneste jeg er ute etter er å få litt mer fyldig lyd. Da orginal anlegget har minimalt med bass. Så jeg vil bare ha litt fyldigere lyd, og da tror jeg slike 8" aktive subber kan funke veldig bra.


    Greit at den er liten, da jeg var tenkt og montere den der forsterkeren står i dag, bak dekselet så den er ute av veien. Foresten der den orginale subwooferen står om man har sværere stereo.

    Så jeg lurer på om noen har erfaringer med denne, fra Helix:
    http://www.caraudio-store.de/DB,8,A,...:52fa7e19.html

    Eller har andre slike typer av subwoofere og anbefale. Må som sagt være på størrelse med denne tror jeg, da den skal plasseres bak dekselet i bagasjerommet Og gjør jo ingenting om den spiller bra

    Mvh.
    Fredrik
Working...
X