Announcement

Collapse
No announcement yet.

Turbo lyd :S

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dB drag i drammen er høyere prioritert gitt
    bare å komme på exporama neste helg
    www.eirikaspaas.com

Comment

oh. Gi meg litt dato\tider osv da Fikk lappen i går, og exporama er ikke mer enn en 40 mins kjøring fra meg

Comment

12-14 oktober.. world finals i db drag den helga evt, så turer du til horten, vestfold hehe.. eller, drammen til helga
        www.eirikaspaas.com

Comment

jeg vill gjerne høre på anlegget ditt klovnster sett på prosjekt tråden din osv

sparer selv opp til re subber og morel frontsett men lommeboken ekke stor når bil nummerer to skal på bane hehe.

skal ringe morel pål om ikke lenge om frontsett
          Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

Comment

jeg er hvertfall veldig fornøyd låter kjempe bra.. skal sies at jeg ikke har hørt alt annet som er på markedet, men samme det, så lenge jeg er fornøyd

bare å si ifra, så skal du få høre
            www.eirikaspaas.com

Comment

Nice takker for det klovnster har hørt litt forskjellig nå. fikk høre morel frontsettet til en kompis men da var så og si absolut ikke edru hehe... men det låt bra.
              har en stygg billig sony s200 headunit i golfen den skal jeg bytte ut med pioneer premier Deh-680MP fra bmwen hakke tatt ut alt av ledninger enda men det blir mer snadder
              golfen skal bli lyd bil ikke tvil om det når det er så vassen motor i den hehe.

Comment

hehe, lyd er alltid gøy
                får lage en tråd da vettu
                www.eirikaspaas.com

Comment

har jo en tråd som jeg har fra bmwen men blir nokk og lage noe nytt men blir jo ikke mye som blir vist uten å gjøre noe særlig arbeid enn å bare montere det hehe :P

så kommer nokk snart skal du se

Comment

flott skal følge med
                    www.eirikaspaas.com

Comment

Working...
                    X