valget står nå mellom: dynabel bf7501 , eller B2 mono forsterkeren som selges hær på forumet eller Ground Zero GZHA 1.1800DX2 1x1800W RMS @ 1 ohm.
va vil bli best? har mest lyst på B2 blocka, men er litt skeptisk til merke, har aldri hørt om d før.
7 tusen blir litt for dyrt for meg beklager.
var innom planethifi igår å spurt dæm om kå dæm anbefalt, dynabel BF4501 og bf7501 fikk æ t svar da.
syns Bf4501 bli litt liten æ da, å BF7501 bli litt overkill. tar jeg feil?
jbl GTO14001 er også noe jeg vurderer, va synd dere om den?
7 tusen blir litt for dyrt for meg beklager.
var innom planethifi igår å spurt dæm om kå dæm anbefalt, dynabel BF4501 og bf7501 fikk æ t svar da.
syns Bf4501 bli litt liten æ da, å BF7501 bli litt overkill. tar jeg feil?
jbl GTO14001 er også noe jeg vurderer, va synd dere om den?
JBL er jo grei den men du får mye annet som yter like mye til langt billigere pris. Uten å ha sjekket mye er den vel ikke stabil i 1 ohm heller. Til den prisen hadde jeg uten tvil gått for en mosconi AS300.2 isteden. http://www.judysbilstereo.no/webshop/product/67407/8897
el dynabel BF7501 om du skal ha mest ytelse for pengene.
Ole Petter Holelien Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell Judysbilstereo.noolepetter@judysbilstereo.no Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
valget står nå mellom: dynabel bf7501 , eller B2 mono forsterkeren som selges hær på forumet eller Ground Zero GZHA 1.1800DX2 1x1800W RMS @ 1 ohm.
va vil bli best? har mest lyst på B2 blocka, men er litt skeptisk til merke, har aldri hørt om d før.
Andreas H her på forumet har en B2 mono liggende som er ny i eske.
Uten at jeg skal anbefale hva folk innen elite dB drag har gjort med forsterkerne, så kan de i alle fall si at de tåler å bli brukt.
Comment