husk at mange coilovers og justerbare dempere har en maks høyde som er mindre enn org høyde. Og noen slike billige coilovers har nesten like myke fjærer som org.
Hei. jeg har snakket med han/de som selger disse coilovers settene til 2490kr og han sa at bilen blir mye stivere og de er mye bedre enn ett vanlig senkesett med bare fjærer. Vet ikke om han snakker sant, men det er jo ett firma
Hvorfor ikke bare kjøpe fjærer som er til biler som kjører mye med campingvogner/tung last? hørte noen snakke om at man burde ha det om bilen er for tung bak sjekk om dette finnes(spør original verksted, mekonomen osv)
Jeg har disse på golfen jeg veldig fornøyd med det så langt.Stivt og godt. er samme settet som TA Technix
Håkon er alle tiders kar å handle fra så kan trygt anbefale han.
Ole Petter Holelien Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell Judysbilstereo.noolepetter@judysbilstereo.no Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
Jeg har disse på golfen jeg veldig fornøyd med det så langt.Stivt og godt. er samme settet som TA Technix
Håkon er alle tiders kar å handle fra så kan trygt anbefale han.
visst dette er samme som TA Technix så kan jeg også anbefale det. har det selv på passelaten min og er passe stivt. ikke for stivt og ikke mykt. grei kjørekomfort og det selv om jeg har 19" felger. til denne prisen må man nesten vere dum for å kjøpe vanlig senkefjærer istedenfor ett slikt sett, mener jeg.
Har kjøpt FK Highsport coilovers der til min bil, han fikk faktisk tak i coilovers spesielt til Lupo 3L TDI modellen, med godkjenningspapir, og de kom levert på under 14 dager Hadde TA Technix på lager til Lupo, men la heller litt mer i potten og fikk de som var spesielt tatt frem til min bil. Har også kjøpt adaptere fra 4x100 til 5x130 boltsirkel der, og svarte hovedlykter. Fin plass å handle, veldig flink på service og tilbakemeldinger. Det er det ikke alle i den bransjen som er gitt..
Jeg har også handlet TA Technix senkefjører og stive(re) dempere fra han karen fra Parts & Retards. Både settet og servicen var meget bra! Anbefales...
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment