Announcement

Collapse
No announcement yet.

Treng hjelp ang. Pioneer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Treng hjelp ang. Pioneer

    For omlag to år sidan kjøpte eg ein Pioneer Avic X1-BT for 7000,-.
    Denne var veldig pent og lite brukt, så syns det var ein ok pris for ein slik spelar. (Spelaren hadde stått i ein Nissan Skyline, som eigaren hadde håpa og få skilt på, men den hadde berre vorte brukt med prøveskilt nokre gonger i året. Altså LITE brukt.)

    Vel, spelaren vart montert i bilen min og fungerte fint. Lurte på og selje bilen og tok derfor ut spelaren.
    Sal vart det ikkje noko av og eg skulle setje inn att spelaren, men då kom det berre ein svart skjerm ut.
    Spelaren vart kjøpt ny på Strømmen Bilradio, men dit var det for langt og reise for å levere den. Derfor leverte eg det til ein TV/radio-repratør i Valdres.
    Han skulle sende den inn til Pioneer. Når eg fekk den att hadde dei skifta kabel til skjermen, drev og kjølevifta. Og dette gjekk på garanti sa dei.

    No er det ca eitt år sidan spelaren var på reparasjon, og på den tida har eg berre brukt den ein mnd.
    (Solgte bilen likevel, så måtte ta den ut på nytt. Etter den vart teke ut har den vorte oppbevart i original forpakning i ca 11 mnd.)
    Skulle montere den på nytt for eit par veker sidan, og no med same feil som sist: Svart skjerm kjem ut, og berre knapp for og ta ut cd-plate virkar. Alt anna er "daudt".

    Leverte den inn på nytt, men no sa han at Pioneer skulle mellom kr 2000,- og 2500,- for og fikse den.

    Det svir og betale såppas for ein reparasjon! (Dersom ein spelar skal bli øydelagt av og bli behandla og oppbevart pent og forsiktig, er det jo eit elendig produkt!!)
    Det svir óg og la spelaren ligge og kjøpe seg ein ny spelar. (Har kjøpt ein del ekstra til den, som f.eks. ryggekamera og USB-leser, så då har eg jo kasta bort peng på det.)


    Kva meiner dykk eg burde gjera?

  • #2
    Nå kommer det litt ann på kunnskapen din også da, når det gjelder montering av spilleren. Det er ikke alle spillere som tåler "hva som helst" under montering. Koblet du feks fra batteriet når du koblet til spilleren?

    Comment


    • #3
      Gløymte heilt av at eg skreiv denne tråden..

      Kunnskap og kunnskap. Fulgte det som stod i håndbøkene som fulgte med spelaren.
      Er ingen elektroingeniør, men..


      Uansett, eg leverte inn spelaren for ei god stund sidan og har no fått den att. Ikkje fått tid til og montere den, så den ligg framleis.
      Heller ikkje betalt noko endå, så usikker på om eg må og eventuelt kor dyrt det blir.

      Comment


      • #4
        Om du fulgte håndbøkene, og ikke var hardhendt under instalasjon høres det rart ut. Tror ikke jeg skal tørre å ta min ut av bilen da
        [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
        Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

        Comment

        Working...
        X