Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mtx T9500

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ble det så du kjøpte en slik? Har kjøpt meg 2 stk 12". Kan ikke annet en å anbefale disse. Har smått fått prøvd med en 12" i ei slot port kasse bak i en opel kadett coupe. Det er for liten forsterker og lite batteri, men det spiller helt vilt!
    Aleksander Wik

    Comment


    • #17
      Har ikke kjøpt enda. Tenkte på 2 15", men kanskje jeg klarer meg med 12"? Hvis jeg ikke har misforstått, så blir det dobbelt så mye trøkk med 15"?

      Tenkte jeg skulle få solgt noe av det andre jeg har før jeg kjøpte... har jo ikke dårlig tid.

      Og btw, helt hypotetisk! Hifonics sin XX - serie, er de virkelig så bra som prisen skulle tilsi?
      R-Design

      Comment


      • #18
        Hifonics sin toppserie har etter min mening hele tiden vært konge
        Har hatt en XI 4-kanaler i noen år.
        Har nå to XX 4-kanalere, men bare den ene e kommet i bilen...
        Eneste jeg ikke likte med de nye er at de har vifter som støyer litt, men de ble koblet ut på "anbefaling" av Maxxsonics.
        Funker helt kanon i hvert fall
        Kjører den forløpig brokoblet på K2P settet mitt, så det får mer enn nok effekt...

        Edit: Og når det gjelder størrelse/antall osv: Jeg ville gått for 1 eller 2 stk. 15" avhengig av hvor sykt mye bass du vil ha... I en OK bil vil du få mer enn nok av 1 med nok forsterker. 2 stk. om du har planer om å spille ekstremt høyt ved laaaaaaave frekvenser
        Last edited by BeemerZ1; 23-10-2007, 00:44.

        Comment


        • #19
          kommer du nedover,så skal du få kjøpe min 12"
          volvo s60
          vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
          Member of VW Audi Club Norwegen

          Comment

          Working...
          X