Har 8000WRMS i følge manualen til GZ. Kor mange batterier trenger eg til dette? Har nå 1 original batteri + 2 stk gule optima. Trenger eg flere batterier for å drive dette fult ut??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kor mange batterier trenger eg?
Collapse
X
-
blir rundt 600A d..... du må nesten se på specen til batteriene hvor mye de kan levereAleksander Hammernes
Trondheim (Hitra)
JBL THE SOUND OF LIVE MUSIC
http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=905
-
Og ikke miks sammen flere typer batterier...
En som skal ha greie på det, har fortalt meg at : "kretsen" blir aldri bedre en det dårligste batteriet...TEAM RE-LOUD
Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz
Comment
-
Originally posted by re-load View PostOg ikke miks sammen flere typer batterier...
En som skal ha greie på det, har fortalt meg at : "kretsen" blir aldri bedre en det dårligste batteriet...Mvh
Rolf Try Nygård
Comment
-
Skillerele har vel fortsatt en lei tendens til å stjele en god del spenning, med mindre det har kommet noen bedre på markedet i det siste ? alt mellom 0.3-1.0V i spenningsfall har jeg sett og hørt om.
I og med at du har så enormt med effekt så ville ikke jeg har brukt optima eller balndet orginalt med noe. Finn noe som tåler å lades helt ut, noe jeg er rimelig sikker på at du kommer til å klareMvh
Lars Engen
Comment
-
-
Originally posted by Engen Audio View PostSkillerele har vel fortsatt en lei tendens til å stjele en god del spenning, med mindre det har kommet noen bedre på markedet i det siste ? alt mellom 0.3-1.0V i spenningsfall har jeg sett og hørt om.
I og med at du har så enormt med effekt så ville ikke jeg har brukt optima eller balndet orginalt med noe. Finn noe som tåler å lades helt ut, noe jeg er rimelig sikker på at du kommer til å klare
Comment
-
Originally posted by neptyr View PostOg hva vil noen tusenlapper si?
Var vell ladac (Produseres av sure power) sine modeller jeg sjekket opp den gang. Dette er også de samme som stinger selger ganske mye dyrere med sin logo på.
Du kan sjekke de ut her!
Last edited by Poolish; 07-10-2007, 13:46.sigpic
Comment
Comment