Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kicker solo x18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kicker solo x18

    Hva mener dere om dette elementet lydmessig og kvaliteten på det??Har to slike,men begge er sprengt.Så det jeg lurer på er om dette er noe å satse videre på(kjøpe reconinger) eller skaffe meg noen andre elementer.f eks ground zero gzpw 18 spl eller digital designs 9518.Trøkket manglet jeg ikke med kicker elementene bare så det er sagtMen syns de tåler lite
    Lasse Bass Tala
    Proud to be LOUD!!!

  • #2
    Er vel heller brukerfeil enn at de tåler lite?
    Spolen på de skal tåle ganske mye slik jeg har forstått. Men nettopp pga den lette reconingen må man gi slipp på noe, nemlig en effektiv motor. Derfor trenger man gjerne mye effekt for å få mye lyd også.

    Men hvor mye effekt har du brukt på disse og hvordan er kassa di?
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Hifonic View Post
      Er vel heller brukerfeil enn at de tåler lite?
      Spolen på de skal tåle ganske mye slik jeg har forstått. Men nettopp pga den lette reconingen må man gi slipp på noe, nemlig en effektiv motor. Derfor trenger man gjerne mye effekt for å få mye lyd også.

      Men hvor mye effekt har du brukt på disse og hvordan er kassa di?
      Har brukt dynabel bf 8701 og kasse er på 380 liter tunet til 30hz.
      Syns de spilte skikkelig kult.men det er så mange som sier det er noen skikkelige dritt elementer som ikke spiller musikk.men man skal jo ikke bry seg om hva andre sier så lenge man er fornøyd selv,det er vel det viktigste
      Last edited by Talaboy; 15-09-2010, 07:28.
      Lasse Bass Tala
      Proud to be LOUD!!!

      Comment


      • #4
        kom du opp i mange db med disse på den termlaben du kjøpte?

        hvis du selv liker elementene så ser i allefall ikke jeg noe grunn til å ikke drite i at andre folk ikke liker dem.
        Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

        Comment


        • #5
          http://www.youtube.com/watch?v=EARagtf0P8U

          35Hz
          http://www.youtube.com/watch?v=oF1agu0dcXE

          Blir 18 tommeren til ground zero nåMed større dynamo og dobbelt så mye effekt tror jeg det kan bli ganske så moro også har jeg GZ i dørene fra før
          Lasse Bass Tala
          Proud to be LOUD!!!

          Comment

          Working...
          X