Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mosconi + Hertz = ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mosconi + Hertz = ??

    Ville høre dere bilstereogudene sitt mening om hvordan passer disse sammen til å få grei lydkvalitet, Men samtidig endre også til at man merker subben slår, Får av og til at jeg gir blaffen i kvaliteten og vil bare at annlegget slåt godt! FOr så tilbake igjen. hehe..

    Hertz mlk 165
    Hertz hx 300d

    Mosconi 300.2
    Mosconi 100.4

    Har hertz elementene i bilen, Men mangler forsterkere. Har for øyeblikket kun en PG ti500.4,
    Og leter etter forsterker til subben. Og etterhvert tenkt å bytte ut PGen til mosconi.

  • #2
    PG er en bra forsterker, i alle fall hvis alle kondensatorene er 100%. Om den er på høyde med Mosconien kan jeg ikke si, da jeg liker den "punchy" følelsen som eldre PG gir.

    300.2 fra Mosconi er en bra forsterker med mer enn nok krefter til den bassen. Tror ikke du blir misfornøyd hvis du alt har satt deg opp for å kjøpe Mosconi.
    Mvh
    J. Holm
    www.b2audio.com
    http://facebook.com/b2audio

    Comment


    • #3
      Du kommer ikke til å bli skuffet om du går for mosconi. Jeg driver ett DD2515 med Mosconi AS 300.2 i 4ohm og er ikke mangel på krefter der.....Har forøvrig tilbud på en 4 kanaler
      Ole Petter Holelien
      Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
      Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
      Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

      Comment


      • #4
        Mosconiene gjør iallefall ikke Hertz'ene dårligere!

        Supre forsterkere, med utrolig god lydkvalitet og kontroll! Til prisen tror jeg man skal se langt etter reelle konkurrenter på lydsiden...
        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

        Comment


        • #5
          Yter Mosconi 300.2 1800w rms 2ohm brokobla med en amp? eller der det med 2 stk. av dem strappa?

          Comment


          • #6
            Mosconi er klasse A/B så hvis du velger å kjøre den ned i 2 ohm brokoblet så husk god kjøling og rikelig med strøm.
            De 1800 w skulle den klare med 1 forsterker.
            Mvh
            J. Holm
            www.b2audio.com
            http://facebook.com/b2audio

            Comment


            • #7
              Jøss hvordan er det mulig med 550w rms x2 i 2 ohm, å 1800w brokoblet, skulle ikke det bli 1100w ? :P

              Comment


              • #8
                Det er vel fordi at når du brokobler forsterkeren i 2 ohm så "ser" forsterkeren 1ohm pr kanal.

                Comment


                • #9
                  Aha, skjønner.

                  Comment

                  Working...
                  X