Noen som har prøvd Wurth sine butyl dempematter? Får tak i disse relativt rimelig gjennom jobb. 2mm tykk og med en aluminiumslignende overflate på ene siden.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wurth dempematter
Collapse
X
-
mer info om de ?// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
-
Originally posted by TheCharger View PostNoen som har prøvd Wurth sine butyl dempematter? Får tak i disse relativt rimelig gjennom jobb. 2mm tykk og med en aluminiumslignende overflate på ene siden.Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey
Comment
-
om det er de samme som jeg prøvde gjennom jobb som kom fra Würt, så funker desse meget bra med tanke på prisen...lydisolerte en Yaris Verso vare(utgangspunkete bråkete biler) og etter jobben var det som og sitte i en nyere Corolla, all skramlelyder, trafikkstøy osv. ble borte og man hørte nesten ikke lyd fra motoren i de heletatt.
Dessuten blir bilen ikke fult så kald om vinteren :P
Så om de er de samme så vil jeg anbefale desse, høres vertfall like ut
Info:
Art. nr. 0890 100 060
Pk./stk. 1/6 (1=6, 6=36 plater)
Format 550 x 250 x 2 mm
Tunge Bitumen-plater med
aluminiumsbelegg, selvklebende
Høy limeffekt
Overlakkerbare
Tåler vann, tynne syrer, lut etc.
Temp. bestand -30°C – +80°C,
kortvarig til 180°CLast edited by TDK; 18-09-2010, 20:56.- 94' VW Passat 1,9TDK
(Sony Xplod CDX-GT430U, Fusion EN-SW15 (250wrms), Fusion RE-AM45020 (2x90w (brokoblet til 1x250w), 4x Fusion EN-FR6530 (2-veis 6,5" - 55wrms)
På utkikk etter nytt!
Comment
-
Originally posted by TDK View Postom det er de samme som jeg prøvde gjennom jobb som kom fra Würt, så funker desse meget bra med tanke på prisen...lydisolerte en Yaris Verso vare(utgangspunkete bråkete biler) og etter jobben var det som og sitte i en nyere Corolla, all skramlelyder, trafikkstøy osv. ble borte og man hørte nesten ikke lyd fra motoren i de heletatt.
Dessuten blir bilen ikke fult så kald om vinteren :P
Så om de er de samme så vil jeg anbefale desse, høres vertfall like ut
Info:sigpic
Comment
-
Originally posted by TheCharger View PostD. Blir vell et par tuber byggeskum i tillegg.¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen
Comment
-
Bare så det er sagt, BITUMEN er ikke det samme som butyl!
Om det er snakk om bitumen matter, så er dette samme som "asfaltmatter" som man like gjerne kan kjøpe på biltema o.l.
Ellers så er BUTYL matter det som er og foretrekke i bil, siden disse ikke sprekker, eller løsner på samme måte.
Hvilket merke man velger av de forskjellige butylmattene er ikke så viktig, da de har de samme egenskapene alle sammen. Forskjellene ligger i tykkelsen på alubelegget og i tykkelsen på butylbelegget. Altså om man liker det ene eller andre.
Jeg bruker litt om hverandre, alt etter som hvor og til hva..
Liker veldig godt mattene fra Silent Coat og da helst Silent Coat Extreme der man skal dempe kraftig, men til trange og vriene steder bruker jeg Alu-Butyl på rull fra Audio-System.Last edited by Joakim; 19-09-2010, 22:46.[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Originally posted by TheCharger View PostDen infoen der er samme som står på eska ja. Høres jo bra ut. Skal teste den ut onsdag. Trenger sårt å få dempet bakluka og diverse plastdeksel rundt om i bilen. Blir vell et par tuber byggeskum i tillegg.
Bilen vi gjorde på var også totalt ribba innvending, for det eneste som stod igjen var rattstammen, girstang og pedaler siden bilen hadde vert vrak såm vi hadde bygd opp igjen.
Vurderer selv desse mattene på mitt neste prosjekt- 94' VW Passat 1,9TDK
(Sony Xplod CDX-GT430U, Fusion EN-SW15 (250wrms), Fusion RE-AM45020 (2x90w (brokoblet til 1x250w), 4x Fusion EN-FR6530 (2-veis 6,5" - 55wrms)
På utkikk etter nytt!
Comment
-
Originally posted by Joakim View PostBare så det er sagt, BITUMEN er ikke det samme som butyl!
Om det er snakk om bitumen matter, så er dette samme som "asfaltmatter" som man like gjerne kan kjøpe på biltema o.l.
Ellers så er BUTYL matter det som er og foretrekke i bil, siden disse ikke sprekker, eller løsner på samme måte.
Hvilket merke man velger av de forskjellige butylmattene er ikke så viktig, da de har de samme egenskapene alle sammen. Forskjellene ligger i tykkelsen på alubelegget og i tykkelsen på butylbelegget. Altså om man liker det ene eller andre.
Jeg bruker litt om hverandre, alt etter som hvor og til hva..
Liker veldig godt mattene fra Silent Coat og da helst Silent Coat Extreme der man skal dempe kraftig, men til trange og vriene steder bruker jeg Alu-Butyl på rull fra Audio-System.
Skulle selvfølgelig helst brukt butylmatter, men man blir ikke akkurat rik på å omskolere seg. :P
Originally posted by Akilles View PostOkei blir kjempe bra med byggskum.sigpic
Comment
-
Originally posted by TheCharger View PostIronisk nå eller?
Byggskum er noe forbanna dritt også ekstremt brannfarlig...¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen
Comment
-
Originally posted by Akilles View PostDet kan du ta deg selv F... at jeg er.
Byggskum er noe forbanna dritt også ekstremt brannfarlig...
Kan selvfølgelig kjøpe sånne bokser som er beregnet for demping, men koster for mye for min pengbok ca 1,5 år til fremover i tid.
Når det gjelder brannfaren så vil jeg selvfølgelig ikke legge plasser hvor det kan være fare for det.sigpic
Comment
Comment