Announcement

Collapse
No announcement yet.

inntresse for bilstereo klubb i bergen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• inntresse for bilstereo klubb i bergen?

heisann.

lurer bare på om det er mangen ifra dette forumet som kunne tenkt seg en bilstereoklubb i bergen?
    har en liten vision om å i første omgang bare sammle flest mulig, og treffes en plass for å se/høre på annlegg og snakke om erfaringer etc.
    dersom det viser seg at det faktisk er et miljø for dette i bergen, så kan vi starte en officiell klubb.
    målet da blir å lage en klubb med fokus på erfarings overføring, bytting/salg av bilstereo, hjelp til bygging og treff med fokus på biler med annlegg. gjerne også et sammarbeid med andre bilklubber i området.

så vil bare sjekke litt interessen bland medlemmene her på forumet.

gjerne send en pm til meg dersom dere er interessert å bli med. så kan eg lage en liste over personer eg kan sende en direkte pm til ved evt møter.

mvh daniel
    "Too much bass" goes in the same category as "too much horsepower", "too much money", and so on...

Hadde ikke vært feeil nei
    Pioneer Headunit - 2x Rockford Fosgate T10001bd+ RF 4kanaler - Phoenix Gold 15" - 2x 10" Rockford Punch P3SD410 - Boston Acoustics

Comment

bumper denne pga litt lav respons.
      alle fra bergen/hordaland som er interessert, gi meg en lyd
      "Too much bass" goes in the same category as "too much horsepower", "too much money", and so on...

Comment

Regn med meg Daniel hehe

Comment

bumper denne en gang til eg

Comment

Free Bump

Comment

Tanken om en sosial møteplass liker jeg så absolutt! Jeg bor riktignok ikke i Bergen, men bare det å komme sammen av og til og sparke dekk, lytte litt på hverandres biler, utveksle tips og juge litt er jo det som skaper et miljø. Rent umiddelbart er det nok lurt å holde det uformelt og enkelt i begynnelsen, og heller skape rammene rundt det som måtte melde seg av behov etterhvert. Sleng ut et sted og et tidspunkt så dukker nok folk opp. Kanskje litt smått oppmøte i starten, men det hjelper fort når ordet får spredd seg litt. Folk liker å være sosiale med likesinnede

Comment

Working...
              X