Announcement

Collapse
No announcement yet.

phoenix gold

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by GENEXXA View Post
    Jeg TROR at PG The One er litt mer en SQ forsterker, slik som RF T15kW. Mtp den kondis banken den har. Iforskjell til andre på den størrelsen.
    Correct me if im wrong.
    vel, du ma om det
    Den kondisbanken på den forsterkeren er ikke noe større enn andre forsterkere på denne størrelsen
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #17
      Originally posted by Stianuno View Post
      Ja men man kan ikke si at en forsterker låter bra bare fordi mr. blood & crips skrev det på et forum, du har ikke hørt den og du vet ikke hvor svimete folka er som du siterer.
      var en test jeg leste en eller annen plass gjort av ett bilstereoblad. skal se om jeg finner den igjen
      Cerwin Vega! Pioneer

      Comment


      • #18
        Originally posted by Tor Ølberg View Post
        HomeFunk @ Pics or it didnt happen
        Here it is















        Pent brukt

        tatt med mobilkamra, så kvaliteten er like shabby så Amp`en

        Comment


        • #19
          Da må jeg si at min QX 2350 som jeg har hengende på veggen i garasjen ser ut som ny i forhold til din.
          Mvh
          J. Holm
          www.b2audio.com
          http://facebook.com/b2audio

          Comment


          • #20
            Originally posted by B2 Audio View Post
            Da må jeg si at min QX 2350 som jeg har hengende på veggen i garasjen ser ut som ny i forhold til din.
            haha, ja det kan jeg tro, har faktisk ingen aning om hvor gammel denne er

            Comment


            • #21
              Originally posted by hansi_199 View Post
              synd at den tid er borte.. husker kjempe godt åssen zx450 var gitt hatt mange av dem.. også zpa serien.. må si det var stass når di stakkers små forsterkerene der ristet liv i alt:-(
              Er ingen vits i å male bildet mørkere enn det trenger å være.

              Kanskje like greit å venne seg til at de fleste produsenter er mer realistisk ift watt nå til dags, og setter oppgitt effekt til det man kan få ut av dem uten hørbar forvrengning, istedenfor å lure folk den ene eller andre veien.

              Det vil ikke spille noe bedre eller dårligere om det står et annet tall på forsterker-esken, eller om chassis og oppgitt effekt er lite ift hvordan forsterkeren yter.

              Forsterkere som er større fysisk, har bedre kjøling, noe som gjør det mulig å tyne mer ut av dem for å få høyere tall på papiret. De blir ikke dårligere av den grunn. De blir samtidig mindre utsatt for varmgang ved normal bruk.

              Det er jo ikke sånn at alt som var før i tida var gull, og alt i dag er dritt.

              Comment


              • #22
                det er jo sant som du sier at ikke alt i dag er dritt, men problemet i dag er at folk generelt sett tror at alt som er digitalt er mye bedre og derfor fokuserer en del av bilstereomarkedet sterkt på dette og folk kjøper ting som ikke låter bra fordi de velger etter feile faktorer som selgere legger vekt på.

                for ikke å snakke om hvor mye mye en god klasse a/b eller a koster i dag.
                Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

                Comment

                Working...
                X