er det noen som kjenner til den basseren.. har testet veldig mange bassere men ikke noe av dette? har fått tilbud om og kjøpe en sånn men det er liksom ikke et gratis element liksom.
Reimers, hvilken Stroker er det snakk i? Old School?
De gamle er laget hos CV i USA. De andre genrasjonene Stroker er laget i Kina eller et land i Asia (husker ikke hvilket).
stroker pro og stroker. altså den andre generasjonen av stroker. ikke den første med dobbel spider og den piggen i midten. hadde link til firmaet som designa stroker stroker pro orion hcca og den massive audio subben men finner den ikke igjen skal lete å se hva jeg finner
her er linken. men de har fjerna cerwin vega og orion fra lista. de stod oppført der før. man ser noe av designet til stroker og stroker pro på toppen av siden
når du navner stroker blir jeg gira til og begynne og finne på noe jeg har med di mine!
har 2stk nye stroker og 1stk spregt og 2 nye som liger i orginal folien enda.. her er det lite bilde av di som jeg kan bruke di 2 siste blir i orginal folien til jeg dør!
hehehe pass deg nå erik vis ikke tar jeg og setter inn en i bilen og blåser vek dette anlegge ditt:-P husk at det er italiensk:-P konstruert i fylla:-P
bor kanskje ikke si noe da jeg har focal selv som frontsett
hehehe pass deg nå erik vis ikke tar jeg og setter inn en i bilen og blåser vek dette anlegge ditt:-P husk at det er italiensk:-P konstruert i fylla:-P
bor kanskje ikke si noe da jeg har focal selv som frontsett
Blåse vekk anlegget mitt skal litt til, det sitter skrudd fast ordentlig, men om du vil prøve å slå meg i konkurranse så skal du være hjertelig velkommen. Stiller i Advanced unl. Og det er jaggu ikke trangt i denne klassen, så kom da vel!?!
Comment