Announcement

Collapse
No announcement yet.

Critical mass ul 12"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Critical mass ul 12"

    er det noen som kjenner til den basseren.. har testet veldig mange bassere men ikke noe av dette? har fått tilbud om og kjøpe en sånn men det er liksom ikke et gratis element liksom.

    noen som kjenner til dette?
    MVH
    Hans Martin holtet

  • #2
    veit så mye som att samme firmaet som lagde stroker pro til cerwin vega lagde de bassene og.
    Cerwin Vega! Pioneer

    Comment


    • #3
      Jeg bare MÅ, men det er bare på lissom.. sikkert et lissom element som lissom spiller bra på lissom
      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

      Comment


      • #4
        Reimers, hvilken Stroker er det snakk i? Old School?
        De gamle er laget hos CV i USA. De andre genrasjonene Stroker er laget i Kina eller et land i Asia (husker ikke hvilket).
        Runar E. Olsen ~ Moderator
        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

        Comment


        • #5
          stroker pro og stroker. altså den andre generasjonen av stroker. ikke den første med dobbel spider og den piggen i midten. hadde link til firmaet som designa stroker stroker pro orion hcca og den massive audio subben men finner den ikke igjen skal lete å se hva jeg finner

          her er linken. men de har fjerna cerwin vega og orion fra lista. de stod oppført der før. man ser noe av designet til stroker og stroker pro på toppen av siden

          http://www.stepip.com/clients.htm
          Last edited by Reimers; 23-09-2010, 15:31.
          Cerwin Vega! Pioneer

          Comment


          • #6
            når du navner stroker blir jeg gira til og begynne og finne på noe jeg har med di mine!

            har 2stk nye stroker og 1stk spregt og 2 nye som liger i orginal folien enda.. her er det lite bilde av di som jeg kan bruke di 2 siste blir i orginal folien til jeg dør!

            liker barna mine

            MVH
            Hans Martin holtet

            Comment


            • #7
              Ja du får nok mye glede av de tenker jeg når de ligger innpakket i folien

              Kunne tenkt meg et slikt element
              Mvh Tony
              - The only road to take is perfection itself

              Comment


              • #8
                hehe nei men pent og se på:-P

                ja vet du vil ha har du sakt til meg før!

                men er liksom barna mine!

                hadde det vært noe av den nyere typen skulle du fått den kastet etter deg:-P
                MVH
                Hans Martin holtet

                Comment


                • #9
                  Da hadde jeg dukket slik at du ikke traff meg, for de vil jeg ikke ha noe med å gjøre

                  Du kunne faktisk hatt mer moro/nytte/bruk for (stryk det som ikke passer) penger en noen esker som tar opp plass
                  Mvh Tony
                  - The only road to take is perfection itself

                  Comment


                  • #10
                    Noen samler på frimerker og mynter Tony, mens Hans Martin samler på Glomma Papp
                    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Erik André View Post
                      Noen samler på frimerker og mynter Tony, mens Hans Martin samler på Glomma Papp
                      Hei hei hei, ikke begynn å diss glomma papp her altså!
                      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                      Comment


                      • #12
                        ugg har så utrolig lyst på en av de strokerene. er nesten misbruk å bare ha de liggendes :P
                        Cerwin Vega! Pioneer

                        Comment


                        • #13
                          hehehe pass deg nå erik vis ikke tar jeg og setter inn en i bilen og blåser vek dette anlegge ditt:-P husk at det er italiensk:-P konstruert i fylla:-P
                          bor kanskje ikke si noe da jeg har focal selv som frontsett
                          MVH
                          Hans Martin holtet

                          Comment


                          • #14
                            Skal du selge den sprengte?
                            Runar E. Olsen ~ Moderator
                            Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                            http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by hansi_199 View Post
                              hehehe pass deg nå erik vis ikke tar jeg og setter inn en i bilen og blåser vek dette anlegge ditt:-P husk at det er italiensk:-P konstruert i fylla:-P
                              bor kanskje ikke si noe da jeg har focal selv som frontsett
                              Blåse vekk anlegget mitt skal litt til, det sitter skrudd fast ordentlig, men om du vil prøve å slå meg i konkurranse så skal du være hjertelig velkommen. Stiller i Advanced unl. Og det er jaggu ikke trangt i denne klassen, så kom da vel!?!

                              Håper virkelig ikke det bare er kjeften!

                              Italia nei... Frankrike
                              sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                              IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                              Comment

                              Working...
                              X