Announcement

Collapse
No announcement yet.

Critical mass ul 12"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Han tenker vell på db drag, eller ESPL.
    Runar E. Olsen ~ Moderator
    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

    Comment


    • #17
      bare tulla jeg da:-P var sakt på moro nee konk er ikke det jeg syntes er spennende! viser bare at instillingene passer bedre til dommerene.. får ikke hatt den lyden du liker selv og åssen d liker det:-( men hehe mente det var frask ja:-P

      neee ingen ting av old scool stroker er til salgs.. blir ikke slippet ut av huse en gang:-P
      MVH
      Hans Martin holtet

      Comment


      • #18
        Originally posted by hansi_199 View Post
        bare tulla jeg da:-P var sakt på moro nee konk er ikke det jeg syntes er spennende! viser bare at instillingene passer bedre til dommerene.. får ikke hatt den lyden du liker selv og åssen d liker det:-( men hehe mente det var frask ja:-P

        neee ingen ting av old scool stroker er til salgs.. blir ikke slippet ut av huse en gang:-P
        Kjenner jeg blir lettere provosert når du skriver sånt som det. Nei, gjelder ikke kun deg, men viser at du totalt har misforstått opplegget
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #19
          Originally posted by hansi_199 View Post
          bare tulla jeg da:-P var sakt på moro nee konk er ikke det jeg syntes er spennende! viser bare at instillingene passer bedre til dommerene.. får ikke hatt den lyden du liker selv og åssen d liker det:-( men hehe mente det var frask ja:-P

          neee ingen ting av old scool stroker er til salgs.. blir ikke slippet ut av huse en gang:-P
          Er jo regler og slikt alle som deltar må følges.
          ditt synsbilde på lyd er ikke nødvendigvis det beste, du har sikkert den oppfattelsen som att din lyd er bra for din del.
          Men er nok helt til du har fått høre ett godt justert anlegg at du skjønner poenget med Emma og SQ konkuranser.


          if you catch my drift...
          Last edited by Akilles; 24-09-2010, 00:20.
          ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
          Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

          Comment


          • #20
            Originally posted by hansi_199 View Post
            bare tulla jeg da:-P var sakt på moro nee konk er ikke det jeg syntes er spennende! viser bare at instillingene passer bedre til dommerene.. får ikke hatt den lyden du liker selv og åssen d liker det:-( men hehe mente det var frask ja:-P

            neee ingen ting av old scool stroker er til salgs.. blir ikke slippet ut av huse en gang:-P
            Ser du virkelig IKKE veit hva du prater om her. EMMA er der for at de som vil bli bedre på dette å ha god lyd i bilen. Vi er her for å hjelpe folk som vil prøve å bli bedre, for de som tror de er best men som ikke vil delta fordi det er en dommersport har ikke forstått greiene.

            At det er en dommersport skal jeg ikke legge skjul på, er mennesker som dømmer. Men hvis du setter 1 dommer av gangen inn i bilen og du har 20 dommere så for du nok litt forskjellig score ja, men ikke mer enn at det er dommerens måte å gi score på. Noen er snillere enn andre, men i en konkurranse vil det være samme dommer. Så resultatet vil ikke forandres stort om man bytter dommere til neste konkurranse.

            Selvfølgelig kan det gjøres feil av dommere også, har jeg da opplevd noen ganger. Men da må man bare svelge det og gå videre, eller faktisk benytte seg av klageretten man har som deltager.

            Bedømming av bil går rett å slett utpå hvor bra anlegget klarer å gjenskape musikk. Om dette ikke er målet ditt så vet jeg ikke hvorfor du har anlegg i bilen. Husker Joakim fortalte han hadde dømt bilen til Per Egil som kjører rundt med en ESPL bil og den kom slettes ikke ille ut så om du har et behov for mye bass så betyr ikke det at den ikke kan spille bra.

            Så mitt tips til deg er å prøve før du snakker pisspreik om bilstereokonkurranser igjen!
            sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
            IceAudio - Bilringen AS - inakustik

            Comment


            • #21
              nå har jo kompis av meg inne lyd til 1.3mil så veit åssen go lyd spiller..... men klart kunde godt ha vært med.. men kjører i bilen min uten bass jeg da:-P

              kun 1stk 4 kanaler og frontsett.. disk mid på 2 kanaler og mid bass på resten kan sikkert stille opp en dag! får komme ned til deg erik når jeg skal til larvik så jeg får høre på bilen din snart:-)
              MVH
              Hans Martin holtet

              Comment


              • #22
                Ellers så kan du stikke innom NM finalen til EMMA som er på Broom Festivalen i slutten av oktober, er ikke veldig tilhenger av lytteprøver utenom treff.
                sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                Comment

                Working...
                X