Announcement

Collapse
No announcement yet.

Formeninger om Gas?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Formeninger om Gas?

    Hei, en i klassen har Gas anlegg og han lurer litt på hva folk mener om dette, han har da 2 Gass 12" og Gas 6X9 og Gas frontsett. hva mener dere om dette?
    Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

    Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
    Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

  • #2
    Originally posted by Fryd1lund View Post
    Hei, en i klassen har Gas anlegg og han lurer litt på hva folk mener om dette, han har da 2 Gass 12" og Gas 6X9 og Gas frontsett. hva mener dere om dette?
    Det er ihvertfal ikke "great amerikan sound". Sikkert vært penga, men vellydende er vel ikke et stikkord.
    Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
    Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
    post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

    Comment


    • #3
      Som alltid, du får det du betaler for. GAS er et billig merke som holder lenge hvis det blir brukt pent men spiller ikke bra synes jeg.. Dårlig kvalitet på lyden.

      Comment


      • #4
        faktisk sett seriøse forsterkere i dette merket.. står bl.a en hos tvboden på svinesund til vel 15000. skal være brutal!..

        men ellers er det mye billig kina junk ute og går...

        Comment


        • #5
          tvboden på svinesund er jo en forbanna seriøs forhandler da hehe
          www.eirikaspaas.com

          Comment


          • #6
            hehe.. fikk høre en liten lekse av diverse inne på bilforumet når jeg snakket litt mannskit om GAS

            Comment


            • #7
              Originally posted by golfnos View Post
              hehe.. fikk høre en liten lekse av diverse inne på bilforumet når jeg snakket litt mannskit om GAS
              Det er fordi folk handler det, og vil ikke inse at de har skiti på leggen

              Er vel pga det 90% av diskusjoner rundt billigmerkene starter..

              Folk handler, skal skryte, folk flirer/sier at de har kjøpt katta i sekken, de går i forsvarsmodus, war commencing
              Mvh
              Rolf Try Nygård

              Comment

              Working...
              X