Announcement

Collapse
No announcement yet.

JL Cleansweep

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• JL Cleansweep

Bare lurte på om noen har erfaring med JL Audio Cleansweep?

Originally posted by addey View Post
    Bare lurte på om noen har erfaring med JL Audio Cleansweep?
    Har solgt en stk. Hørte ikke no fra kunden, så det lover jo som regel bra.
    Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
    Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
    post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

Comment

Ok. Ble den solgt på oppfordring fra deg (i så fall hvorfor?), eller var det kunden som visste hva han skulle ha på forhånd? Grunnen til at jeg lurer er at jeg er nysgjerrig på hva en slik kan ha å si på lydbildet i bilen min nå som jeg har tenkt til å oppgradere, men beholde originalanlegget som signalkilde... Og så lurer jeg på om det går greit å ettermontere, hvis jeg f.eks. finner ut at jeg ikke er fornøyd etter å ha installert forsterker og nye høyttalere...

Comment

Originally posted by addey View Post
        Ok. Ble den solgt på oppfordring fra deg (i så fall hvorfor?), eller var det kunden som visste hva han skulle ha på forhånd? Grunnen til at jeg lurer er at jeg er nysgjerrig på hva en slik kan ha å si på lydbildet i bilen min nå som jeg har tenkt til å oppgradere, men beholde originalanlegget som signalkilde... Og så lurer jeg på om det går greit å ettermontere, hvis jeg f.eks. finner ut at jeg ikke er fornøyd etter å ha installert forsterker og nye høyttalere...
        Kunde har en MB ML Brabus, og ville også ikke skifte ut originalspilleren. Clean sweepen ble anbefalt av meg, ettersom at den henter ut signalet i fra original-spilleren og gjør om det til linjesignal. Den virket seriøs på meg, men som sagt jeg har ikke testet den selv. Jeg bruker utstyr som har ingang for høynivå, når jeg ettermonterer forsterkere i nyere biler, men org stereo.
        post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

Comment

Slikt intereserer meg, hva slags utstyr bruker du når du går fra orginal spiller til rca på forsterkere?
          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
          Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Originally posted by Defus View Post
            Slikt intereserer meg, hva slags utstyr bruker du når du går fra orginal spiller til rca på forsterkere?
            En slik en som det er skrevet om her... Clean sweep

http://mobile.jlaudio.com/products_c...php?page_id=79

Comment

Hva er pris på noe slikt da? Kan den kobles i parallell med høyttalere?
              Alpine
              Audison
              Hertz
              Soundstream

Comment

alpine har også kommer med en tilsvarende boks(pxa-h650 tror jeg den heter), som bruker samme teknologi som 9887 cd spilleren. Den er jo alpine sitt svar til JL og visst være enda litt råere enn cleansweep.
                Prosjekt SQ Audi A3

Comment

Blir ikke detta samme greiene som RF sin 3sixty?
                  [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

Originally posted by thomasekeli View Post
                    Blir ikke detta samme greiene som RF sin 3sixty?
                    nei.. 3sixty er en "vanlig" dsp, men pxa-h650 og cleansweep er laget for å automatisk rette opp lyden i bilen, uten å måtte bytte spiller.
                    Prosjekt SQ Audi A3

Comment

Og hvor mye koster dette om man skal kjøpe det i Norge? (hhv. pxa-h650 og Cleansweep)

Comment

Her er en liten review av Alpine sin h650..

Vet ikke hvor mye den koster. Det er litt vanskelig å finne priser på litt "sære" alpine produkter her i landet syntes jeg..
                        Prosjekt SQ Audi A3

Comment

Hva med JBL MS-8?

Info om funksjoner o.l. her, skrevet av Andy Wehmeyer, Product Marketing Manager Harman Consumer Group, Mobile Systems Division

Comment

Jeg leste det der å det virket imponerende, og bare 4000kr i USA er jo ikke så ille da. Men hvor mye blir det når den kommer over dammen ?
                            [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                            Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Prisen synker nok relativt fort. Og man har alltids ebay

Comment

Working...
                              X