Bare lurte på om noen har erfaring med JL Audio Cleansweep?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
JL Cleansweep
Collapse
X
-
Originally posted by addey View PostBare lurte på om noen har erfaring med JL Audio Cleansweep?Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey
-
Ok. Ble den solgt på oppfordring fra deg (i så fall hvorfor?), eller var det kunden som visste hva han skulle ha på forhånd? Grunnen til at jeg lurer er at jeg er nysgjerrig på hva en slik kan ha å si på lydbildet i bilen min nå som jeg har tenkt til å oppgradere, men beholde originalanlegget som signalkilde... Og så lurer jeg på om det går greit å ettermontere, hvis jeg f.eks. finner ut at jeg ikke er fornøyd etter å ha installert forsterker og nye høyttalere...
Comment
-
Originally posted by addey View PostOk. Ble den solgt på oppfordring fra deg (i så fall hvorfor?), eller var det kunden som visste hva han skulle ha på forhånd? Grunnen til at jeg lurer er at jeg er nysgjerrig på hva en slik kan ha å si på lydbildet i bilen min nå som jeg har tenkt til å oppgradere, men beholde originalanlegget som signalkilde... Og så lurer jeg på om det går greit å ettermontere, hvis jeg f.eks. finner ut at jeg ikke er fornøyd etter å ha installert forsterker og nye høyttalere...Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey
Comment
-
Slikt intereserer meg, hva slags utstyr bruker du når du går fra orginal spiller til rca på forsterkere?[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment
-
Originally posted by Defus View PostSlikt intereserer meg, hva slags utstyr bruker du når du går fra orginal spiller til rca på forsterkere?
http://mobile.jlaudio.com/products_c...php?page_id=79Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
Comment
-
alpine har også kommer med en tilsvarende boks(pxa-h650 tror jeg den heter), som bruker samme teknologi som 9887 cd spilleren. Den er jo alpine sitt svar til JL og visst være enda litt råere enn cleansweep.
Comment
-
Originally posted by thomasekeli View PostBlir ikke detta samme greiene som RF sin 3sixty?
Comment
-
Her er en liten review av Alpine sin h650..
Vet ikke hvor mye den koster. Det er litt vanskelig å finne priser på litt "sære" alpine produkter her i landet syntes jeg..
Comment
-
-
Jeg leste det der å det virket imponerende, og bare 4000kr i USA er jo ikke så ille da. Men hvor mye blir det når den kommer over dammen ?[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment
Comment