Hei, jeg bare lurte på om det er noen her som vet hvor mange liter bagasjeromme på civic hb 92 mod er på.? Eventuelt hvor store kasser dere har hørt får plass. Har sjøl hørt at det er sabla trangt.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bagasjerom
Collapse
X
-
som alle andre hatchback's er det nok begrenset med bagasjeplass, men f.eks en 100 liters kasse kan da lages i mange forskjellige fasonger så det blir nok enklere å måle og beregne selv enn å få et relevant svar herCelestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger
-
skjønner, men..
Jeg skjønner, men jeg tenkte bare at kansje det var noen andre her med samme eller en ganske nær års mod. som hadde ett bygg i sin bil. Jeg har nemmlig ikk bilen enda. Men til høsten skal jeg starte ett prosjekt på en sånn civic, og han karen på Bass Brothers sa at det ikke var lett og få til å bygge noe større enn det ett GZ Nuclear SPL 12" element trenger baki. Jeg skal jo ikke fjerne baksetet heller.Last edited by Spark; 27-09-2010, 20:58.It`s the silence between the notes that makes the music
Comment
-
jeg hadde en midlertidlig anlegg i bilen til min mor med et GZPW 15 XQ i ei 125l kasse. Ble litt i trangeste laget men fikk plass til ekstra batterier 2 forsterkere og litt bagasje baki der.
Mvh ThorMvh Thor Helge N. Rønning
Alfa Romeo 156 1.8 TS
Citroen Xantia Racerbil
Alpine Ground Zero Focal
Comment
Comment