Hei, jeg lurer på noe når det gjelder demping av bil. Det er jo sånn at det kan kjøpes flere plasser, bilxtra, biltema etc. Åsså har mann jo det som selges i bilstereo sjapper. Mange sier at det mann får på biltema er nesten det samme som det som selge til en Langt høyere pris på bilstereo forretninger. Jeg lurer på hva dere mener.? Er det stor forskjell på biltema mattene og foreksempel B-Quiet sine dempe matter.?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dempe matriell
Collapse
X
-
Nå har jeg ikke jobbet så mye med B-Quiet sine matter, men de er sannsynligvis laget av et materiale som er dyrere og som demper bedre enn vanlig bitumen matter. Utover det, så har du aluminumskiktet som sørger for at vibrasjonene blir "forseglet".
Slik at aluminiumen virker som en hinne. At mattene veier en god del mindre en vanlige bitumen er kun et pluss, samtidig med at hefteevnen pleier å være bedre og at de ikke stivner eller smelter pga temperaturpåvirkninger.
-
Det er flere faktorer som forteller deg hva som skiller en god fra en mindre god matte.
Bl.a:
Materialt matten er laget av
Vekt pr kvadrat, i kontrast til tykkelsen
hefte egenskaper
evne til å holde seg myk over tid
tykkelsen på aluminiumsbelegget (letter påføringen om det er litt tykkere)
4m2 Silent Coat er nå på tilbud til 899,-Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
I golfen brukte jeg ca 4 pakker av 0.8 kvm2. Så har du en mellomklasse bil ville jeg sagt 5 pakker. Så da bestiller du en bulk pakke som ikke koster noe mer så¨har du litt ekstraOle Petter Holelien
Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
Comment
Comment