Nå syns jeg dette Tangband greiene tar litt vel av. Er for all del meget godt alternativ hvis du har litt kunnskaper til å justere greiene. Mellomtonen har en fordel når den blir brukt som fulltone da den slipper å bruke delefilter opp til diskant. Diskanten i elementet er kjempebra, men ikke noe spesielt og langt fra High End. Og skal du ha delefilter på Tangband elementet for å få bedre diskant så skjer det samme som med alle andre elementer.
Så før Tangband blir anbefalt som et high end element så burde det kanskje prøves i andre oppsett enn Joakim sinn reservebil som antageligvis spiller bedre enn mye annet som er mye dyrere, men så har Joakim en kunnskaps på å justere bil som, jeg tør påstå, ingen andre har.
Jeg påstår ikke at Tangband er dårlig, men å mene at det er bedre enn ODR og Utopia er tull... seriøst!!
Så før Tangband blir anbefalt som et high end element så burde det kanskje prøves i andre oppsett enn Joakim sinn reservebil som antageligvis spiller bedre enn mye annet som er mye dyrere, men så har Joakim en kunnskaps på å justere bil som, jeg tør påstå, ingen andre har.
Jeg påstår ikke at Tangband er dårlig, men å mene at det er bedre enn ODR og Utopia er tull... seriøst!!
Comment