Announcement

Collapse
No announcement yet.

Emma og dbdrag samarbeid?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by neptyr View Post
    Der skikkelig organisering går inn.

Og istedet for 123123 treff, der få møter opp per treff, ha litt større treff, med f.eks Emma på fredag/halve lørdag og dbdrag andre halvdel + søndag med premieutdeling på søndagen?

Bedre med litt færre og store stevner, enn mange små.

I mine øyne iallefall.
    ja, ha det litt avskilt så halve helga går til EMMA og resten til DBdrag kunne jo gjort susen.

Er dog ikke enig i å ha færre stevner, blir fort bare i storbyene og mange som ikke gidder kjøre land og strand rundt for å gå på konkurranse (f.eks. meg)
    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

har nok litt med sammarbeids partnere å gjøre også.. db-drag har vel gatebil, emma har max power.. blir som pepsi og coca cola skal sammarbeide om ny cola.. ja jøss!!!
      og at det er 4 stykker i norge som skal diskutere dette på et forum tror jeg både emma og db-drag fnyser av.. nok annet å bruke tiden til
      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

Comment

da får jeg heller møte opp på emma med cola og snickers da erik andré.. så kan du få skru
        www.eirikaspaas.com

Comment

Og istedet for 123123 treff, der få møter opp per treff, ha litt større treff, med f.eks Emma på fredag/halve lørdag og dbdrag andre halvdel + søndag med premieutdeling på søndagen?

I mine øyne iallefall.
          Men da må noen kjøre langt.. færre treff betyr færre byer å besøke og langstrange norge så blir det ganske merkbart for noen.
          sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition

Comment

Et eksempel.... EMMA-NM i Rindal? Kunne ikke det heller vært på samme sted som dB-drag? De var jo ute uansett og dømte, så kunne dB-bilene burpa inne. Og så kunne EMMA-bilene kjørt og stilt seg opp inne i hallen.

Bare enda en tanke
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

Comment

Originally posted by klovnster View Post
              da får jeg heller møte opp på emma med cola og snickers da erik andré.. så kan du få skru
              Kan alltids ta en lytt på bilen din og komme med tips, men møter du opp på emma konk må du jo konkurrere, bedre følelse å reise hjem med pokal enn et sete med snickers smuler

Comment

Originally posted by Typhon View Post
                Et eksempel.... EMMA-NM i Rindal? Kunne ikke det heller vært på samme sted som dB-drag? De var jo ute uansett og dømte, så kunne dB-bilene burpa inne. Og så kunne EMMA-bilene kjørt og stilt seg opp inne i hallen.

Bare enda en tanke
                EMMA inviterte db-drag til å dukke opp, de takket nei.. eller droppet å svare på henvendelsen..

Comment

Originally posted by Erik André View Post
                  Kan alltids ta en lytt på bilen din og komme med tips, men møter du opp på emma konk må du jo konkurrere, bedre følelse å reise hjem med pokal enn et sete med snickers smuler
                  http://www.jernia.no/page?id=1053&ke...66&origId=2541

Mvh Tony
                  - The only road to take is perfection itself

Comment

smulene kan jeg alltids få fjærna.. men slik opplegget med tony blir nå, så skal jeg nok få deltatt en gang eller to.. mest hypp på ESPL, siden jeg fremdeles ikke regner meg som en SQ fyr (finnes grenser for hvor lavt jeg skal synke)
                    www.eirikaspaas.com

Comment

I Surnadal på gatebilfestivalen var begge samlet da, men med såpass avstand at støy ikke ble noe problem såvidt jeg vet. Tror faktisk Jonny deltok i både EMMA og bassrace da.?
                      Alpine
                      Audison
                      Hertz
                      Soundstream

Comment

nja.. når du finner ut at sq er digg så kan du (og andre) faktisk kjøre et stykke for å være med.. hadde jeg hatt sånn bassdunk som visse db-draggere har hadde ikke jeg orket å kjøre langt heller.

Comment

Emma og Dbdrag kan fnyse så mye de vil, jeg er intressert i hva massen mener

Men ja, jeg ser støyproblematikken, men det må da være mulig å unngå.
                          Mvh
                          Rolf Try Nygård

Comment

I mine øyne iallefall.
                            Da vil uansett de som ikke er interessert i EMMA dukke opp sent på lørdag, så treffet vil ikke bli nevneverdig større. Det måtte jo vært mye bedre om de samkjørte bedre på den måten at de aldri hadde konkurranse på samme helg, hvis det er nok helger iløpet av sesongen til det?
                            Mvh
                            Pål Andréas Bryng
                            Bilstereosenteret.no
                            Vi forhandler bl.a.:
                            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Originally posted by InstallBay View Post
                              Da vil uansett de som ikke er interessert i EMMA dukke opp sent på lørdag, så treffet vil ikke bli nevneverdig større. Det måtte jo vært mye bedre om de samkjørte bedre på den måten at de aldri hadde konkurranse på samme helg, hvis det er nok helger iløpet av sesongen til det?
                              Når emma får nivået sitt opp på det samme som dB-drag så er det jo ikke noe pes.

Da kan man jo velge ut 50% av konkurransene man vil på hos hver av arrangørene..

Er jo ikke noe problem å få nok poeng til NF og WF med tanke på antall konkurranser det er i dB-drag.

Comment

Emma og Dbdrag kan fnyse så mye de vil, jeg er intressert i hva massen mener

Men ja, jeg ser støyproblematikken, men det må da være mulig å unngå.
                                du må få lov å mene hva du vil.. og det må massen få lov til også, men til slutt så bestemmer nå db-drag og emma hva som skjer.

og emma en europeisk organisasjon.. de har kanskje noe å si sentralt?

ja de har slått sammen i sverige.. vet du hvor dårlig db-drag går i sverige?

Comment

Working...
                                X