Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nytt bilstereo, nye problemer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nytt bilstereo, nye problemer

Hei, nettop kjøpt meg nytt bilstereo.
    2x Pioneer TS-C172PRS Componentsett
    2x Pioneer PRS-A900 Forsterkere
    1x Pioneer PRS-D2000SPL Forsterker
    1x TS-W5102SPL Sub
    1x DEH-P88RS-II Spiller

Koblet opp alt for ca. 1 uke siden og det spilte helt suverent. Men mens jeg satt å tuklet med noen lydinstillinger på spilleren mistet jeg av og til lyden i de forskjellige høytalerne forran og bak. Og tilslutt forsvant lyden helt og forsterkerne ville ikke skru seg på igjenn (Lyset på toppen av de tre forsterkerne lyser ikke)

Jeg har demontert alt og koblet opp alt på nytt trukket ny remote kabel, og sjekket alle koblinger og kabler. Men når jeg startet bilen etter å ha sjekket alt jeg kom på, fungerte det helt til jeg skrudde av bilen og startet den opp igjenn :S

Er det noen der ute som har vert borti samme problem, eller har noen forslag til hva som kan være grunnen?

Burde også nevne at jeg har 2 optima sjele batteri, et framme og et baki Hvis det skulle ha noe å si. Jeg bruker også - polen på batteriet som jording.

da burde du utelukke dårlig jording ihvertfall.. Spilleren starter som den skal?

Kan du kople av remote fra spilleren og måle i overkant av 12v ut på remoteutgangen når den er i gang?

Var jeg deg ville jeg UANSETT lagt opp til relestyring av remote, da du har 3 forsterkere. Det er i overkant av hva spillerutgangen klarer.. Så om du er virkelig uheldig kan det allerede skjedd skade på remoteutgangen, men mål den først

Er forresten batteriet bak jordet via kabel til det forran?

Comment

Working...
    X