Announcement

Collapse
No announcement yet.

Er Emphaser noe å satse på om prisen er rett?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Er Emphaser noe å satse på om prisen er rett?

    Har vært å lest litt på emphaser.com og det er jo der, som så veldig mange andre hjemmesider til produsenter, skryting på høyt nivå om hvor bra ting er og at de er markedsførende i verden på ditt å datt.

    Er det noen som har prøvd forsterkere og sub'ene dems? Det er primært disse jeg er ute etter, da jeg tror jeg har skutt gullfuglen med frontsettet fra Rainbow..
    Sture Vedal

  • #2
    Mener å huske at Emphaser hadde en sub som ble brukt som referansesub i det tyske testmagasinet "auti-hifi" i begynnelsen av 2005. riktignok dyttet rainbow sub'n min den av pallen

    Så kan vel ikke være så halvgalent.
    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

    Comment


    • #3
      Både nja og tja vil jeg si. De oppgitte spesifikasjonene ser ut til å være nøkterne nok (på de forsterkerne jeg sjekket), så det er oppløftende å se at ikke folkene som designet nettsiden også diktet opp de tekniske spesifikasjonene

      Men sånn rent ytelsesmessig? Tror nok du kan gjøre det like bra/dårlig med mer "normale" merker, men om du vil ha noe ikke femten andre i gata har (RF, Kicker, osv) kan det alltids være greie kjøp.

      EDIT: der kom den andre Thomasen meg i forkjøpet gitt De tidligere basselementene tror jeg faktisk ble produsert av en OEM proff-produsent, ihvertfall ut fra min egen lurvete hukommelse. Nå ser de dog ut til å ha tatt den motsatte ruta, med høy Xmax, høy effekttålighet og laav følsomhet. Som så mange andre riktignok. Kan forsåvidt ikke klandre dem for det, ettersom det nærmest har blitt standarden i våre dager.
      Last edited by epifant; 18-10-2007, 00:02.

      Comment


      • #4
        ja, er vel ikke oss SQ hoder som er blitt største kundemassen
        men da tar jeg tilbake det med at det ikke kan være halvgalent jeg thomas...

        Det VAR kanskje ikke halvgalent
        Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

        Comment

        Working...
        X